Gå til innhold

ang. parkering utenfor kk,bergen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som har vært der vet jo hvor få parkeringsplasser det er, og at kommer du på dagtid risikerer man at det er fullt! En annen ting er at det koster så masse å stå der. tenker at hvis fødselen tar lang tid har vi kanskje ikke penger til å løse ut bilen!

er det noen som vet om det blir billigere til lenger man står der? Dre so m har født, har der blitt kjørt av sambo,eller tar dere like godt en taxi?

Vi bor 30-40 min unna så kan jo bli dyrt det å!

men det jeg er mest redd for er at jeg må gå inn alene,mens mannen min leter etter plass og må gå et stykke..

Nå høres jeg nok ut som ei skrulle, men hjernen min produsere bekymringer på høygir fortida!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt på det samme, så vi satser på å komme inn før kl.05 om morgenen, for da er det minst folk der.. hehe.. Det er fryktelig dårlig parkeing der oppe. Burde vært en egen plass for de som skal føde synes jeg...

Vedr penger til å løse ut parkeringsbilletten, så kommer nok vi til å løse det ved å bruke visakortet i maskinen istedenfor å ta ut billett og måtte betale kontant..

Ville ikke vært redd for å måtte gå inn alene mens far finner parkeringsplass uansett. Han kan kjøre deg ned til fellesmottaket, og hvis han bare snakker med de i skranken, så kan nok bilen stå utenfor der en stund. Det vil komme en tid da far må ut av rommet, og da får han sjans å parkere bilen. Var hvertfall det som skjedde med noen som var der da jeg var inne til kontroll..

Lykke til :-)

Skrevet

vi tar taxi, gjorde det sist og :) men bor bare 10 min unna da.

Skrevet

De har en max pris pr.døgn, husker ikke hva det er, men uansett ikke helt avskrekkende.

Om dere kjører selv, så kjører mannen deg til fellesmottaket, og mens du snakker med jordmor, parkerer han bilen. Siden du bor så langt unna, så kan det jo bli nødvendig med ambulanse, om fødselen skulle gå raskt. Vi bor ca 45 minutter unna, og jeg har blitt kjørt i ambulanse med alle mine (har 4, venter nummer 5)

Lykke til, uansett hva du vil gjøre!!

Skrevet

ps... det ligger en dagligvare oppi høgget der... mannen din kan jo slenge bilen der etter å ha levert deg. ..hvis han er god til å løpe ned igjen. ..ikke noe alle kan gjøre men er det litt stressa så ...

Er det krise så parker v inngang og kast nøklene til noen i resepsjonen så de får flytta bilen vekk pga ambulanseinngangen.

men vi også satser på å komme inn på natta.

Skrevet

Vi skal ta taxi. Men så har vi ikke bil heller da:) Vi bor i sentrum og regner med at taxi må kunne gå greit.

Jordmora som tok omvisningen på KK sa at man ikke kunne parkere rett foran fellesmottaket, da ambulansene stoppet der. Dermed regner jeg med at samboer/mann kan slippe deg av der, men så må kjøre og parkere med en gang.

Skrevet

Hei!

Jeg stresser litt med det samme. Synes det er utrolig ubehagelig å tenke på at han må avgårde og parkere den dumme bilen og jeg blir alene igjen. Men det er jo greit å ha bilen der da. Vi bor bare 5-10 min unna så økonomisk lønner det seg nok å ta taxi. Jeg fant prisene for parkeing på nettet. De var som følger:

Takster for parkering på Haukeland Universitetssykehus er for tiden:

Pr. påbegynt time: kr. 25,- pr. time

Nattakst fra kl. 21.00 til kl. 08.00: kr. 5 pr. time

Døgnpris: kr. 170,-

Skrevet

Vil ikkje anbefalle deg å parkere på matvarebutikken (kiwi) som ligg rett ved sida. Vi parkerte der då vi var på omvisning, og fekk bot. Utanfor akuttmottaket er det ikkje så stor plass, så skulle det komme ein ambulanse, er det veldig dårlig plass.

Er det ikkje plass til å parkere på området, er det parkeringshus rett over veien for kk. Det tar jo (som oftast) tid å bli registeret ol. når man kjem inn, så pappaen har jo tid til å parkere, sjølv om det kanskje er kjedelig å vente på han. Når fødselen er over, eller man ser at det kan ta tid, kan jo pappaen flytte bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...