Gå til innhold

Bare noen spørsmål!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vannet går når hodet er godt festet, hvordan merkes dette? Mener det er vel ikke så mye plass til at vannet kan fosse ut da?

Har gått med masse maserier i det siste, og igår var det skikkelig vondt.. Men smertene satt mest i lysken da. Noen som vet noe ang. dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare deg uifra min erfaring forrige gang jeg fødet.

Det er ikke sikkert du merker at vannet går, i det hele tatt! Det gjorde nemlig ikke jeg, for jeg lakk litt etter litt over tid. Men tror det er mest vanlig å merke det, at du blir våt i trusa. Da skal du ta på bind og se an en time. Er det vått da, så ring føden. Håper jeg merker at vannet går denne gang, har liksom mer kontroll da, føler jeg! Men så er ikke hodet festet helt her heller, så større sjanse for å merke vannet da:-)

Ang smertene dine, så er det nok babyen som legger seg til tenker jeg, og at kroppen forbereder seg på det forestående! Har det slik selv denne gang, bare at jeg får også skikkelige tak i magen og ryggen. Det er visst også vanlig med nr 2.

Masse lykke til, håper du snart har gutten din i armene:-)

Skrevet

Vannet gikk uten forvarsel da jeg fikk mitt første barn, riene startet samtidig med 4 min mellomrom. Hodet var godt festet, vannet fosset ut under hver ri og det rant godt med vann mellom riene også. Tror det kan være litt forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...