Dingeling Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 Hei og hå.. er d noen her som skal føde på Riksen rundt 18.februar? kunne vært moro å chatte litt.. =]] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Hei. Har termin 3 februar. Har ikke søkt plass på Riksen ennå, men skal gjøre det når jeg har vært på første svangerskapskontroll i midten av aug. Kanskje vi treffes på Riksen engang i Februar!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Tinema. OIDA! da syns jeg du skal søke strax.. =] jeg søkte i uke 5,sånn for sikkerhetsskyld. dem sier på nettsidene sine at man må være tidlig ute for å få plass,så løp å søk.hehe! jeg var tidlig hos legen pga.alder og at jeg skulle til genetisk veiledning med påfølgende fv-prøve.. hvordan er formen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
b.alias Skrevet 2. august 2006 #4 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Jeg har fått fødeplass på riksen. Har termin 7 feb. 18 feb. er min bursdag:-) Kort om meg selv: er 34 år...ingen barn fra før. Har hatt MA og Exu, så jeg er fortsatt veldig redd for at noe skal gå galt. Er nå 13+2 på vei, men min mann og jeg tørr liksom ikke glede oss skikkelig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 oi er jeg litt sent ute? tenkte meg på riksen jeg også, har termin 22 feb. Kanskje vi ses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 4. august 2006 #6 Del Skrevet 4. august 2006 Hei igjen Dingeling!! Hvordan søker jeg plass på Riksen da? Trodde det var legen min som må gjøre det jeg. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 6. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Tinema. jada.d er legen som skal søke for deg eller jordmor da.. men jeg tror at noen leger er litt trege på d og man må be om d selv. d gjorde jeg.. jeg er i uke 12+3 eller noe sånt..er 38 år og opprinnelig fra N-Norge,men bor i Askim med mann og en jente på 7 år..jobber i helsevesenet og trives godt med det.. nå er vi på ferie i Telemark og storkoser oss. men jeg må jo bimme litt oxo.. =]]]] i morgen drar vi til Dyreparken i Kr.sand.. snakk om å bli som barn igjen.. =] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 6. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 6. august 2006 uffda! glemte å si at jeg hadde en sa i aug i fjor og har gått på akupunktur i 4 mnd før jeg ble gravid nå.fra mars..så gjett hva jeg skal ha når jeg skal føde?? nemmelig,akupunktur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TreHjerter Skrevet 7. august 2006 #9 Del Skrevet 7. august 2006 ang søke på riksen... trodde jeg var sent ute, er 11+3, har altså termin 25.feb. Men var ikke noe problem å få plass, ringte idag og fikk sporenstreks reservert plass. Så fyller jordmor ut nødvendige papirer og søker "formellt" når jeg skal til henne om et par uker! Så kast deg på tlf så ordner det seg sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #10 Del Skrevet 7. august 2006 Hei du:) fikk brev fra riksen i dag og nå er det fullt der i februar... så nå prøver jeg på ullevål. alt annet enn fredrikstad vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteri, termin 3. februar Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har fått fødeplass på Rikshospitalet, har foreløpig terming 5. februar. Jeg er 31 år og har en datter på litt over to. Fødte på Ullevål sist, og er VELDIG fornøyd med å skulle føde på Rh neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 Oi. Var det ikke bra på Ullevål? Dit skal jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten gutt :-) Skrevet 8. august 2006 #13 Del Skrevet 8. august 2006 Må man søke om fødeplass i oslo altså?? Er det fordi det er flere sykehus der...?? I Bergen er det jo bare ett da, så det er kanskje derfor man ikke trenger å bekymre seg for det her? Hva skjer om både Riksen og Ullevål er fullt i februar da? Må dere ut av byen?? Sikkert litt dumme spørsmål, men ble litt overrasket over at man måtte søke om plass...!! :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 8. august 2006 #14 Del Skrevet 8. august 2006 Da jeg var hos legen, sa han at jeg måtte være forberedt på at det kunne bli en veldig lang taxitur, til ett eller annet sykehus i Akershus. Det er ganske sprengt kapasitet på fødeavdelingene i Oslo, visst - etter at de la ned på Aker sykehus, tror jeg. Legen virka i hvert fall litt oppgitt over situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #15 Del Skrevet 9. august 2006 Hei. Er jo et pengespørsmål dette vet du. legen min sa ar de som bodde i asker og bærum fikk plass fordi det er området til riksen, men vil du føde der og ikke er fra det området koster det mer for riksen... sykesengre koster mer når pasientene kommer fra et annet område vet a rakkern jeg.. blir det for ille så tropper jeg bare opp der og nekter å dra:) vil ikke tro jeg er så lett å flytte på i niende mnd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spentsombaredet Skrevet 10. august 2006 #16 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har termin 28. februar men kommer til å bli planlagt fødsel en liten stund før termin tenekr jeg. Kanskje vi sees der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #17 Del Skrevet 10. august 2006 ser du ei blondine på 1.60 som triller rundt som keiko i resepsjonen og nekter å dra, med en nokså nervøs to meter høy samboer da har du funnet meg:) he he he:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 11. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 11. august 2006 HEHEHEHEHEHE! nå må jeg le,damer.. d ser ut som d blir litt av en gjeng som skal kalve på Riksen i februar.. men som jeg gleder meg.. =]] såfremt at "lille-pernille", som min datter kaller fosteret har vett nok til å holde seg på plass da.. sukk! hun tror at d blir en jente,og d tror vel jeg oxo. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå