Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos JM i dag, og er ikke moden enda, nå 8 dager før termin. Babyen lå fint og godt nede i bekkenet da, kjempe positivt:-D

Noen som har gode råd om hvordan bli moden? Tar bringebærblad kapsler, men noe annet jeg kan gjøre?

Det er en del gode råd ute og går som gjelder hvis en allerede er moden, og vil ha igang fødsel. Men jeg trenger å bli moden først, jeg da...! SÅÅ kan jeg ha sex så det synger etter! hehe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke gi deg noe svar, er førstegangs og lurer på det samme selv...

Da jeg var hos legen sist, på mandag, sa hun at fødselen skjedde når barnet var klart, at ingen kjerringråd ville hjelpe.. uansett moden eller ikke..

Men det er jo uansett verdt å prøve da:-)

Har heller ikke hørt noen kjerringråd som hjelper deg å modnes.. Fikk noen dråper hos en homopat som skulle hjelpe meg å modnes. Har tatt de i 3 uker nå, og er 2 dager på overtid . Riktignok begynte jeg på de en uke senere enn jeg skulle, men likevel... hvor moden jeg er aner jeg rett og slett ikk..

Skrevet

Jeg dytter litt på denne jeg, i håp om å få noen reale og gode kjerringråd:-D

Skrevet

modningsakupunktur, søsteren min hadde det en måned før hennes termin, og hun hadde 3 cm åpning siste timen hos jordmoren, verdt ett forsøk hvis du virkelig vil bli det :P

Skrevet

Er nok litt sent ute, har termin om 8 dager.!

Skrevet

Hej jag har 2 uker til termin og lurer på når har dere fått sjekket modning? Har de gjort gyn undersökelse på dere? Jag har ikke hört noe om att det skal sjekkes på meg....

Gjest Frantic
Skrevet

Modningsakupunktur er det eneste jeg vet som hjelper! Er ikke for sent å begynne nå, jo nærmere termin jo lettere kan det være å bli moden med akupunktur. Jordmor kan vurdere modenheten din før behandling, og nålene settes etter dette og kan gis med ulike styrker slik at modningen skjer fortere. Jeg begynte 3 uker før termin sist gang, og også denne gangen. Men når en begynner tidlig så settes nålene mer forsiktig i starten. Så jeg kan anbefale deg å prøve :-) Ga iallefall meg en rask drømmefødsel sist! Lykke til!!!!

Skrevet

Er det jordmødre som utfører dette, eller er det vanlig akupunktører? Hva koster det å få dette gjort??

Skrevet

Hei!

Sex virker på modning. Mange tror at sex bare virker for å sette igang når man er moden men prostaglandiner (som finnes i mannens sæd) er med på å modne livmorhalsen. Så da er det bare å hoppe i høyet.. :-)

Skrevet

Anonym:

Modningsakupunktur gis av jordmor og er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...