Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hva synes dere? Jonathan eller Fredrik???? Jeg er så i tvil! Klarer ikke å bestemme meg!
* Zoë * Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Liker begge navnene, men syns Jonathan er finest.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Jeg synes også begge er fine, men liker Jonathan best.
hannemora:-) Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Kjempefine navn begge to! men innbiller meg at Fredrik har vært mer brukt, så heller kanske mot Jonathan?
Surredama Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Fine begge to:) Men jeg ville sikkert gått for Fredrik.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Jeg også. Det er så veldig mange akkurat nå som heter Jonathan, mens Fredrik hadde sin topp hos dem som er rundt 14-15 år nå. Dessuten synes jeg Fredrik er "friskere", litt mer livete.
Jolene84 *overtermin* Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Lika best navne Fredrik ej.Ha lyst på d om vi fe gutt,men min kjære e ikkje enig. Her e iallfall litt info om ka navna betyr. Fredrik: Tysk, "fred, vern" og "mektig, hersker" Jonathan: Hebraisk "Herren har gitt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå