Gå til innhold

Hvor mye mener du selv du bør veie?

Anbefalte innlegg

Jeg er rundt 1,58 og veier i dag 63 kilo og skal ned til 55 kilo. Må vurdere vekten på nytt når jeg har nådd målet, da muskler veier mer enn fett. Samtidig som man blir slankere av trening... :D

Alle har hver sin trivselsvekt, så hva den enkelte bør veie avhenger også av benbygningen! :) Alt med måte!

Fortsetter under...

hei..er 163 cm.kraftig beinbygning...vil ned til 80 i første omgang...var på 80 for mange år siden..trivdes da..men er nå 109 kg:(:(:( spiser nesten aldri snop...drikker aldri brus.. men må vell kutte ut allt med brød og poteter så går d nok..:(

Annonse

Er 1.74 og vil ned igjen til 72,5 kg i første omgang, var det jeg veide før jeg ble gravid. Drømmen er selvfølgelig å komme under 70 kg, men det er det over 10 år siden jeg var. Dessuten tror jeg mannen min hadde tvangsforet meg om jeg veide noe særlig under 70.

Jeg er 158cm og bør veie rundt 60kg har jeg fått med meg, men det har jeg desverre ikke gjort på maaange år!

Var ganske fornøyd med der jeg lå før jeg ble gravid denne gangen, 73kg, greide ikke gå ned mer. Men om jeg kunne velge så vil jeg helt ned til 60-65kg, men la på meg nesten 30kg i sv.skapet... så det er en laaang vei.

Er 167 og har et lass med kilo for masse nå.

Trives best rundt 50 kg, så da har jeg neste 20 å kvitte meg med.

Har alltid liggi rundt 42-43, altfor lite, men det siste året har jeg bare est og est. Heldigvis stoppet, men aner ikke hvordan få det vekk igjen da. Æsj...

Jeg er 175 cm høy og veier ca 56 kg. Jeg har alltid vært tynn, men kunne godt tenke meg og gå opp et par kilo, noe som er lettere sagt enn gjort. Jeg spiser bra men ingenting skjer ;-) Trives uansett med kroppen min.

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg er 1.65m og veier nå (3 uker etter fødselen) 62 kg. Jeg trives best når jeg ligger mellom 55-60 kg og satser på å komme meg dit om ikke så lenge.

Vanskelig å si om vekta di er liten til at du er så høy som du er - kommer jo mye an på beinbygning, etc..

OISANN, FOR EI IDIOTKJERRING DU ER.....

hvis du mener at du skal veie 46 kilo har du enten anorexia eller så har du driti noe så sinnsykt på draget....

Du ender opp med en BMI på 17....alt under 20 er UNDERVEKTIG!!!!!!

Det er faktisk en helserisiko det og....

Du er faktisk undervektig med dine (hele!) 51 kilo nå også...

Vær så snill å ta kontakt med psykolog FORT!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...