Gå til innhold

Hvor mye mener du selv du bør veie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 179 cm høy og trives best med en vekt på 61-63 kg. Mange mener dette er lite til å være så høy, hva synes dere? Hva mener du selv du bør veie og hvor høy er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 162cm høy og mener jeg bør ligge på rundt 60kg.. men det er leeeeeeenge til jeg er der jah... sukk...

Skrevet

Jeg er 170 høy og var selv veldig fornøyd før jeg ble gravid.. Veide da 55 kg.. Veldig mange syntes det var for tynt igjen...

Veier 68 kg nå.. La på meg nesten 40 kg i svangerskapet..=(

Skrevet

Er 165 cm lang og vil vel veie rundt 56 kg. Det er mange år siden jeg var der. Nå veier jeg 62,5kg og vil iallefall ned til 58-59 kg.

Skrevet

jeg er 177 og veier nå 69 kg. mener selv at mellom 60 og 65 en plass burde være greit...

duu er 179?...... under 60 er litt lite synes jeg. 61-63 er smalt, men jeg synes det er fint jeg. hvertfall hvis du har litt muskler på kroppen.

Skrevet

Jeg er 1,66, og vil veie 57. Det er idealvekta mi!!

Nå veier jeg 66-67, så det er et stykke igjen..:-(

Skrevet

er 172 og liker å være 63, har ikke vært det siden 2001 pga svangerskap som har vart frem til 1 uke siden. Har vært konstant gravid siden sommern 2001.

nå må jeg prøve å komme meg ned igjen ja

Skrevet

Jeg synes at 179 cm og 61-63 kg er lite.. jeg er selv 175 cm og vil ligge mellom 65-67 kg. var nede i 60-62 kg for snart 5 år siden, så helt for jævlig ut. ikke pent.. men fett fordelinga mi er ikke helt på nett da. mista lårene og baken, mens bilringen var der..

Skrevet

Jeg er 162 cm, og vil tilbake til 54 kg. Var der før jeg ble gravid. 6 kg to go!! :)

Gikk ned til 52 mens jeg amma, det var for lite,syns jeg. Gikk opp da jeg starta på p-piller (Skjer hver gang!!!! Arrrgh!!!) Nå jobber jeg iherdig for å gå ned igjen.

Skrevet

jeg synnes det hørtes greit ut skulle gjerne veid det selv, men veier selv for lite pga stress osv... er 176 og veier 49kg og det ser ikke pent ut!!! er styggt å være så tynn som jeg er og husk det er bedre med litt formye enn forlite.

Skrevet

jeg er 167 cm høy og veier 82 kg

har tung beinbygning, men et sted mellom 65-70 kg ville vært best. var rundt 62-64 før jeg ble gravid. brukte da S/M i klær, eller 38/40 i bukser

bruker nå 44 i bukser, 42/44 i topper. trives ikke der jeg er i dag.

Skrevet

Tror jeg hadde vært fin hvis jeg hadde veid mellom 65 og 70 kg.. er 170 cm høy, med brei beinbygning og ganske muskuløs, så noe mindre ville fort sett beinete og ekkelt ut på meg - men med en gang ejg får noen kg ekstra ser jeg fort veldig brei og stor ut (gjør jo egentlig det allerede i utgangspunktet pga benbygningen, store pupper osv..hehe..)

Veide 73 kg i jula, og da var jeg egentlig ganske fornøyd - men tror likevel jeg kunne vært ca 5 kg mindre før jeg hadde vært veldig fornøyd :o)

Skrevet

Har igrun ingen formening om hva jeg burde veie, men 65 er trivselsvekta, jeg er ca 170 høy.

har igjen 14,5 kilo før jeg er der jeg skal være (altså 65) så holder på og kvitte meg med de siste svangerskapskiloene mine nå.

Skrevet

Jeg er 160 og kan godt tenke meg å veie mellom 50 og 55

Skrevet

jeg er 162cm og mener jeg bør veie ca 60kg, er noen kilo før jeg er der gitt..:(

Skrevet

jeg er 174 og trives på 68 kg. Men lenge siden jeg har hvert der nå. Er 6 kg unna, men det skal jo la seg ordne ;) Var en gang 62 kg - så ut som et lik!! så det ikke før jeg fikk se bilde av meg selv.

Skrevet

Jeg er 176 cm, og ønsker å veie 67 kg. Jeg veier nå 74 kg, og det syns jeg er for mye. Jeg vil i alle fall ligge under 70 kg, og 67 kg er vel idealvekten min.

Skrevet

Viss ein er 179cm høg er ein undervektig ved 61-63kg (altså har ein bmi på under 20). "Normalområdet" for 179cm (bmi på 20-25) er 64,1 - 80,1kg.

Eg er 174cm og trivest best på ca 75-80kg (bmi ca 25), men det tar nok ei stund før eg kjem dit etter fødselen.

Skrevet

Jeg er 162 og mener jeg bør veie mellom 66-68 kg. Vi er kraftige i min familie, ektomorfe he he. Så det er en naturlig vekt da. Da kan jeg kose meg og treger ikke trene 2 timer hver dag 5 dager i uka som jeg må for å veie mindre.

Skrevet

Jeg er 178 og veier 68. Det er passelig, men det ser også pent ut når jeg veier mer. Har kraftig kroppsbygning så lavere vekt ville sett fælt ut på meg.

Skrevet

Jeg er 181, trives veldig godt med å veie ca 65. Ammer nå, og spiser som en hest! Går likevel ned til under 65. 4 mnd siden fødselen.

Skrevet

Jeg er 160cm høy, og ønsker å veie 46 kg. Høres kanskje tynt ut for noen, men faktum er at jeg "ser tngre ut" enn jeg er; alle som noen gang har tippet vekten min har tippet ca 5 kg over min egentlige vekt.

Skrevet

Er 162 og mener selv at jeg er penest når jeg veier 55 kg. Passe slank, men har likevel former. Da jeg var 18 veide jeg 47 kg, det var ikke pent. Var beinete og formløs...:(

Skrevet

1.72. Trivselsvekten min er cirka 58 kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...