Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 *lurer* det vil jeg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 De fleste som får tidlig ul får det pga tidligere aborter, komplikasjoner osv. Så bare vær glad du, om du slipper å ta noen ekstra=) (Selv om det selvsagt er gøy å se spiren da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. august 2006 #3 Del Skrevet 2. august 2006 og de øvrige, de ivrigste bestiller privat UL og punger ut prisen, for å få se spiren sin og vite om alt er i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. august 2006 #4 Del Skrevet 2. august 2006 Ikke minst for å utelukke MA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Hvis du ikke har noe plager eller blødninger anbefaler jeg deg privat UL. I mine øyne er det frekt å mase seg til offentlig UL bare fordi man har lyst til å se spira så tidlig som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå