Gå til innhold

Da var det over for meg....igjen... :(

sandnes

Anbefalte innlegg

Da var det over for meg. Ul i dag viste et foster på 4 mm og ingen hjerteaktivitet. Skulle ha vært i uke 10. Det er tredje gangen dette skjer med meg og nå synes jeg livet er urettferdig. Heldigvis har vi en frisk og oppegående 2-åring å trøste oss med. Noen med lignende erfaring? Utskraping eller bvente til det kommer av seg selv?Trøstende ord mottas med takk!

Fortsetter under...

Kjære deg.Jeg kan forstå at du syntes alt er urettferdig å vondt akkurat nå.Å det er slitsomt når det skjer så mange ganger etter hverandre.Jeg har mistet selv både i krybbedød å spontan abort.Min datter er nå 9 år å jeg er gravid på nytt.Har passert uke 15 men er veldig bekymret ennå.Jeg hadde en lang pause før jeg turte å få fler barn...Så jeg kan forstå deg på en måte.Men ikke gi opp,tenk på det du har å ikke bare det du skulle hatt.Selv om det er vanskelig.En går med et håp så stort,Å bli mor er det man ønsker over alt på jord.Men så går plutselig håpet bort å en tenker..Hva galt har jeg gjort.?Solen kan slutte å skinne å fuglene kan slutte å kvittre.En føler seg tom.Å håpet må styrkes på nytt.Prøv igjen å ikke gi opp,aldri gi opp.En dag vil du få oppleve det igjen,du bærer ditt eget bånd til hjertet i din egen hånd.TENKER PÅ DEG Å ØNSKER DEG ALT GODT.......Klem.

• 2 uker senere...

Dette var så utrolig trist å høre. Livet er grusomt urettferdig!!

Har en liten en på 2 1/2 som mistet lillebroren sin for godt over 1 år siden. Det var trolig en MA i uke 20 som først ble oppdaget i uke 23.

Håper du snart blir gravid igjen. Vet så altfor godt hvilket vakum du befinner deg i.

Mange varme klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...