Gå til innhold

JeppJeppJepp!! :D

Anbefalte innlegg

Endelig var det vår tur til å se det store blå krysset!!!! Det lyste kjempeklart imot meg, enda det er to dager før IKM, og ikke helt morgenurin engang :)

Hurra! Jeg kan dermed fra dags dato kalle meg GRAVID!!!!!! :)

Hadde ingen følelse på det denne mnd, men mange fysiske tegn som litt kvalme,litt brystspreng,veldig sterke menssmerter og stikkninger i ryggen. Noe som er veldig uvanlig for meg.

"Oppskriften" : Denne mnd har jeg vært litt stresset med andre ting som ny jobb og sånt, men har fortsatt hatt tankene på prøvingen. Jeg var veldig dårlig i begynnelsen av denne perioden pga influensa og brukte derfor også slimløsende hostesaft rundt eggløsningstider.. Ellers så har jeg levd rimelig normalt, festet litt og ikke levd som jeg var gravid.. kan være noe av dette som har hjulpet litt på :)

Dette var min 2.pp siden pilleslutt etter over 10år med p-piller, men dvs. første pp etter min første ordentlige TR. (Den første var veldig rar..)

Ønsker dere alle lykke til med prøvingen, og jeg håper så mange som mulig kommer over på 1.trimester så fort som mulig, dere er en SUPER gjeng!! Tusen takk for all god hjelp!

Sender dere masse varme babytanker og gode energier og håper det hjelper bedre enn babystøv :)

Så nå håper jeg bare på at "huleboeren" min har lyst til å bli hos meg i ni mnd fremover :)

klemmer fra Maria79 2pp som nå blir Maria79 m/huleboer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5790732-jeppjeppjepp-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen tusen takk!!!

Blir jo så enormt glad for alle de koselige meldingene!!!!

Vet ikke helt om jeg klarer å slippe dere helt, dere er så utrolig gode å ha! Må nok innom en gang iblant... :)

Ønsker dere masse masse lykke til!!

Håper dere kommer etter fort fort fort!!!!

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5790732-jeppjeppjepp-d/#findComment-5796144
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...