DiddiDaddi Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Endelig var UL dagen kommen!!! Og alt var bare bra ) De siste dagene har jeg kjent liv hver dag, så hadde egentlig roet meg litt...men utrolig godt å få se lille knøttet!! Fikk ny termin 5 januar, istedenfor 1 januar, og det syns jeg var supert!! Også lå livmora bak og langt ned, så må tilbake på ny UL i uke 32. Den bruker jo å flytte seg oppover, så tar ikke det så tungt, og det er jo ganske fint å få en UL til ) Og jordmor sa hun var helt sikker på kjønnet...det blir visst en liten jente ) Puh! Er så lettet nå når dette er overstått!!! Lykke til alle dere som snart skal på UL, gled dere, utrolig flott opplevelse!!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Så bra da! Godt å se at alt er bra med den lille jenta! Synes det er utrolig lenge å vente til ul jeg. Skal 11 sep. Mange uker til.... Men får vel bare smøre meg med tålmodighet. :-) Fint at alt gikk bra. Er det din første eller?
DiddiDaddi Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Er jo noen uker til det er din tur...men tiden gikk egentlig ganske fort fram til UL!! Håper den gjør det for deg også ) Er min første, så vi er veldig spente ja, og gleder oss masse!! Ser av nicket ditt at det ikke er din første som kommer. Hvor gamle er de du har? Når har du termin? Jammen koselig og spennende å gå med et lite nurk i magen )
samboer87 Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 har UL den 21 aug jeg=) min første lille baby så gleder meg mye!! var på to indre men det var så tidlig så så nesten ikke no:P men gruer meg litt da for jeg tenker...tenk hvis det er noe galt med ungen? tenk vis han har en sykdom eller en for for mye o.l....hehe kansje ikke så sannsunlig men kan jo skje.....litt urolig jeg...har kjent liv da! så vet det er noe der! uke 15 nå=)
Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Så morsomt med en liten tulle!!! =) Jeg gleder meg til i morra, skal på en ekstra ultralyd da som vi har bestilt selv da.. må jo se at det virkelig er noe der sambo'n å=) Er 14 uker nå, så spent på om de kan se kjønnet. Noen sier man kan se det så tidlig. Jeg vet ikke.. Er ikke så farlig hva det blir, men hadde vært bitte litt ekstra stas med en jente!=)
DiddiDaddi Skrevet 2. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2006 Det er klart man tenker på at noe kan være galt...det har jeg gjort, og kommer sikkert til å tenke på senere også ...men stort sett alltid kommer det perfekte små babyer ut, det er det vi må tenke på! Også bare nyte tiden nå )
selfangerkjerringa Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Gratulerer med vel overstått ul Det er så herlig å se den lille! Jeg har lagt ut bilde av mitt knøtt nå (fra igår) men siden hun lå og kveila seg sånn så ser man bare ryggraden stort sett. Får håpe hun er litt mer velvillig innstilt til jordmora når vi skal inn igjen om 3 uker
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Herlig følelse sant:) Jeg synes tiden etter ultralyd har vært helt fantastisk, så bare vent å se, tiden flyr de neste ukene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå