Mmor 2.aug Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 ingenting ser ut til å skje, i hvertfall ikke foreløpig. Trodde noe var på gang i natt så jeg ringte føden, men den gang ei........... Går å kjenner etter om noe er i gjerde hele tiden og da kan man jo av og til bli litt usikker og smågal;) Forresten litt pinlig greie som skjedde meg, men, men det er ikke noe å rippe opp i her..... La meg si det sånn: når man ikke har født før så er det litt vanskelig å vite hvordan det skal kjennes ut når ting er i gang. Lurer på om alle vet det eller føler det på seg når de "virkelige" sakene starter? Håper i alle fall at jeg slipper å bli lurt igjen?
huleboer i magen;) Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Jeg gikk å lurte på om jeg kom til å kjenne det når d virkelig satte igang... (og jeg var tobarnsmor) Væl, hadde hadd så mye kynnere at eg va usikker på om eg kom til å kjenn forskjell på kynnere og skikkelige rier.... hehe.... La meg si d sånn at eg sa bare "at jeg kunne være i tvil?" Jeg kjente iallfall godt forskjelln ja.... Lykke til med dn forestående fødselen din... Det skal sikkert bli godt å få ut dn lille du har i magen å hilst på h*n...
Mmor 2.aug Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Takk for svar:) Da lar jeg være å vekke sambo neste gang jeg er usikker og venter til jeg er sikker isteden;) Han sitter nå på jobb og er stuptrøtt takket være mine vrangforestillinger. oupsi............
mess79 Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Synes vi har all mulig rett til å være litt små-gale om dagen, føler meg sånn selv. Kjenner etter på den minste lille ting som skjer med kroppen og håper at akkurat DET må være et tegn på noe... Alle sier til meg at du "kjenner det når det er igang, det er ikke til å ta feil av....." -Men jeg vet ikke helt om jeg stoler på det jeg.... :-) Har også termin i dag, og en mann som også begynner å bli litt små-gal....
Mmor 2.aug Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 Godt å høre at det ikke bare er jeg som er blitt litt skrullete;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå