Gå til innhold

Voksen 1.gangs gravid

G.I.H

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei

Jammen vart eg glad for å sjå at fleire på min alder som ikkje har pensjonert seg endå.

Eg er sjølv 43 i neste mnd,og har utrulig lyst til å få eit barn til før eg trekker inn årene.

Gjennomgikk min 3.spontanabort på rad for 14 dg sidan,klarar ikkje å venta til eg får satt igang igjen.

Mellom mine 2 gutter som eg har med min nåværende mann,så hadde eg 2 spontanaborter.

Venner og familie har ingen forståelse for at eg ønsker meg eit barn til,dei seier at eg må tenke på alderen min,og risikoen for å få eit sykt barn.

Og sidan eg har 3 gutter og 1 jente + 1 adoptert jente frå mitt forrige ekteskap,og 1 fosterdatter som eg har ilag med min nåværende mann i tillegg til mine 2 yngste gutter,så meinar dei at eg har nok.Men alikavel så er ønsket mitt stort om å få 1 barn til i dette ekteskapet,kanskje ei lita tullemor til.

Har vurdert fram og tilbake no etter siste abort,lurer på om alderen min har innhenta meg,og der såg eg at du var no passert 44 då du vart gravid,og eg fekk nytt pågangsmot til at dette skulle gå bra for min del og.Bestemor mi var forresten 49 år då ho fekk siste.

Håpar no at denne mnd vil gå fort,og eg kan hoppe på forsøkskarusellen igjen,og at eg blir fort gravid igjen,og ikkje minst at den spiren vil klamra seg fast.

Lykke til videre....

Mvh GIH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

Ja....men jeg har ikke så mange da...faktisk ingen..så litt av en flaks at det slo til!! Men lykke til med ditt nye forsøk..håper den lille klamrer seg fast..er jo som regel noe galt når de ikkje gjør det da..!

Hvor i landet er du?...Rogaland her!

Skrevet

Hei igjen.

Eg bur rett utenfor Bergen.....Eg har forresten ei venninna som bur i Sandnes på våres alder.....Har lagt merke til at det er ein del ifrå Rogaland på denne siden,er det lettere å bli gravid der kanskje ha ha....Ja eg veit at det må være noko som ikkje stemmer siden eg har hatt 5 spontanaborter med min nåværende mann,men eg har jo og klart å fått 2 friske gutter med han,så håpet er jo full klaff ein gong til.Det er heller ingen i helseeteten som kan gi meg svar ka som gjer at dette skjer med meg,dei seier berre prøv igjen.Og det gjer eg,magefølelsen seier at før eller seinare så lykkast me med sistemann på treet.Kortid har du termin?

GIH

Skrevet

Hei igjen.

Eg bur rett utenfor Bergen.....Eg har forresten ei venninna som bur i Sandnes på våres alder.....Har lagt merke til at det er ein del ifrå Rogaland på denne siden,er det lettere å bli gravid der kanskje ha ha....Ja eg veit at det må være noko som ikkje stemmer siden eg har hatt 5 spontanaborter med min nåværende mann,men eg har jo og klart å fått 2 friske gutter med han,så håpet er jo full klaff ein gong til.Det er heller ingen i helseeteten som kan gi meg svar ka som gjer at dette skjer med meg,dei seier berre prøv igjen.Og det gjer eg,magefølelsen seier at før eller seinare så lykkast me med sistemann på treet.Kortid har du termin?

GIH

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...