Gå til innhold

Jeg beveger meg inn hit. etter å ha blitt søkt til IVF

Anbefalte innlegg

Jeg er mest på "Slitere"-siden, men skal inn til forundersøkelse på Rikshospitalet i september. Jeg er søkt til AIH og IVF. Har noen av dere erfaring med AIH? Og så lurer jeg på om man MÅ bli sykemeldt i forbindelse med IVF?

Jeg har gått fra å være veldig glad over at det skjer noe til å være veldig bekymret for at jeg aldri vil oppleve å bli mor.. Har aldri vært gravid, har prøvd hardt i 1,5 år (jeg vet det ikke er lenge, men det føles som en evighet) men har ikke brukt prevensjon på 6 år. Har brent bort endometriose nå i mai, ellers er alt tilsynelatende bra.

Lykke til til dere alle sammen.

Fortsetter under...

Ville bare ønske deg velkommen inn hit, selv om jeg skulle ønske at du slapp å gå gjennom prøverør. Dette er et koselig forum og man er alltid like velkommen.....

Håper at opppholdet på dette forumet blir kort for din del og at du snart kan hoppe over på den etterlengtende 1 . trimester. Vi er vel alle redde for at vi aldri skal oppleve å bli mor, men husk vi har veldig gode sjanser med prøverør! 2% av alle barn som blir født i Norge er prøverørsbarn!!

Lykke til framover!

Hei kanskjesnart!

Velkommen til oss.

Jeg har ikke noen erfaring med AIH. Har vært gjennom tre IVF,og det er vanlig og bli sykmeldt noen dager i forbindelse med egguttak og innsetting.Ellers er det vel opp til deg selv.

Ønsker deg lykke til.

Det var god lesning, at 2 % av alle fødte barn er kommet til verden ved hjelp av IVF. Jeg føler meg så alene her jeg sliter med å bli graqvid, jeg kjenner ingen andre som skal gjennom det samme- og jeg er ikke akkuratt ung heller (31)(selv om jeg ikke er gammel heller, da :))

Takk for svar fra dere begge, det setter jeg pris på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...