Gå til innhold

Fikk ikke UL i 3d :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gelder området Stavanger/ Sandnes

Min eneste mulighet er vanlig UL på Hinnaklinikken.

Ble ganske skuffa nå :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun legen/ gynekologen jeg har fått oppgitt driver med det her- gjorde ikke det likevel... eller i den grad at det først og fremst var henvisning fra lege i uke 18 (jeg er jo 27 uker) - og KUN i spesielle tilfeller.

Huff, var veldig dumt for jeg ville ikke kun ha det for "gøyen" sin skyld liksom... er også forferdelig usikker på kjønn (UL sa en jente, men jeg har drømt 4 fødselsdrømmer og drommer som har med babyen å gjøre- og da har det vært en GUTT) :-|

Jepp, slik er den saken :-)

Skrevet

Hmm, så det går ikke an å bestille privat å betale for det heller da? Så dumt:-(

Skrevet

Nope!

Kjempedumt :-( Men, men jeg får ta meg en ny vanlig UL- Måååå være helt sikker :-)

Skrevet

Jeg har drømt 5-6 ganger at jeg får tvillingfugler. Men jeg tror ikke det kommer til å skje akkurat......

Skrevet

Novemberbaby

Hvor ringte du, var det hos dr Ørn på storhaug?

Skrevet

Synnøve Ørn er det utrolig vanskelig å komme inn til,da hun prøver å konsentrere seg om folk som har vanskeligheter for å bli gravide,eller som har hatt mange aborter.

Selv har jeg bestilt time til 3d på en privatklinikk ved tønsberg og tar det som en helgetur.Koster kun 750 kr.

Skrevet

Bare lurt, fordi jeg nettopp var der til ordinær ul.

Og kunne godt tenkt meg en ul senere, men de er vel liten sjanse for det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...