Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Vet det markeres best ved 100 dager altså... men er så utrolig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

195 dager igjen.............. heldig dere som er så langt nede på 100 tallet... meeeeeeeeeeen det kommer det kommer:-)

Skrevet

Hehe :-)

Ja nå har det bare gått superfort altså!!! Husker når jeg låg på 200 og nåkke *LOL*, og nå plutselig 100 dager igjen i morgen!!!! Hjeeeelp!!!

Har dere begynt med innkjøp?

Skrevet

Da er vi ganske like langt på vei, jeg har 103 dager igjen. Hurra :-)

Skrevet

Tiden flyr jo avgårde!! Jeg har 105 dager igjen, helt utrolig at det er fem dager til hundre liksom. Har mange ganger sett disse hundredagers innleggene, og bare tenkt at det er lenge til det. Men se nå da:) Det er jo bare tre måneder til fødsel nå! Åh, herlig å være gravid:)

Skrevet

Har 114 dager igjen jeg! gleder meg til det bare er 14 tihi :) Er saa spent :D

Skrevet

Ja vet... det er helt rart!!

En venninne av meg fødte for 3 dager siden :-) 5 dager før termin. Har fått e aldeles nydelig liten jente- frisk som en fisk! Da ble jeg ekstra rørt og tenkte mye mer på når min tid kommer... tenk å ligge der med babyen sin i armene.... *snufse* hehe

Skrevet

162 dager igjen!! :) Men tiden flyr den! Siden jeg fikk bekreftet det i uke 7 har tiden bare fløyet! It`s crazy! :)

Skrevet

Fra min 20 uke til idag (27 fullgåtte i morgen) har det bare sagt: svuuuuuuuusj!!!! Helt rart... tiden går vanvittig fort :-) Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...