Gå til innhold

Snupi76 og sailor:-)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Snøfilla!!!

Endelig tilbake etter tre uker ferie - det har vært deilig med ferie, men er samtidig godt å være tilbake i jobb og vanlige rutiner igjen.

Jeg har nå lest meg opp på alt som har skjedd med deg de siste tre ukene, dette er jo kjempespennende!! Jeg har tenkt så mye på deg hele ferien, og krysset alt jeg har hatt for at det skulle gå bra med befruktningen av eggene. Så har det jo gått kjempegreit!

Nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen, og jeg sender så mange gode vibber jeg bare kan for at dette forsøket skal gå bra for deg. *håpe håpe*

Selv har jeg tatt en aldri så liten spansk en, og ringte inn mensen i slutten av juli. Jeg skulle ringe i august, men så tok det så sykt lang tid før den kom, så jeg tenkte det var verdt et forsøk.

Vi ble litt lurt en stund, jeg var en tur hos kiropraktor som var helt sikker på at jeg var gravid, for han syntes jeg hadde begynnende bekkenløsning - og i tillegg kom ikke mensen før dag 34... Skuffa når mensen kom? JA... Selv om vi burde være vant til det nå...

Vi fikk ihvertfall time til uttak i uke 49...LENGE TIL!! Pga ICSI tar det ekstra lang tid, og selv om vi var lovet oktober blir det altså desember. MEN - den som venter på noe godt osv...

Så nå er altså all min fokus på deg mens jeg selv venter, dette er kjempespennende! Jeg er helt sikker på at det er perfekte egg begge to, og at dette går bra. Lykke lykke lykke til!!!

Tenk om det blir tvillinger da!!!! hjelp.

Håper du greier å slappe litt av i denne kjipe ventetiden, og koser deg med tanken at akkurat nå er du ihvertfall gravid (på en måte..)!

Vel - vi snakkes snart igjen kjære venn!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5790160-snupi76-og-sailor/#findComment-5931033
Del på andre sider

Hei - så hyggelig å høre fra deg!

Velkommen hjem fra ferie. Synd at mensen narret deg, det er så vondt når håpet brister. Men veeeeeeeeelidg bra at dere endelig har fått en konkret uke å forholde dere til. Hvis det ikke går bra med oss denne gangen regner jeg med at vi får nytt forsøk i november, så da kan vi følge hverandre. Men akkurat nå håååååper vi jo på å slippe det:-)

Så koselig at mannen din også følger med på "innspurten" - du må hilse ham så mye fra meg!

Vi høres - mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5790160-snupi76-og-sailor/#findComment-5938287
Del på andre sider

Hei igjen!

Hehe - jeg skal hilse!

Jeg gleder meg så utrolig til jeg kan sitte med den følelsen du har akkurat nå - spenningen og håpet om at dette skal gå bra!

Det føles som en halv enighet til jeg skal igang, men vet at det kommer til å gå fryktelig fort.

Jeg håper inderlig ikke at du kommer til å slå følge med meg, selv om det selvfølgelig hadde vært utrolig koselig! Jeg kommer vare litt etter deg skal du se!

HVordan går det å jobbe - er det vanskelig å konsentrere seg, eller er det deilig å ha noe annet å tenke på?

Vel - får komme meg tilbake til arbeid...

Vi snakkes!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5790160-snupi76-og-sailor/#findComment-5944586
Del på andre sider

Heia!

Det går faktisk veldig greit å jobbe, da føler jeg meg tilnærmet "normal":-) Men i og med at jeg jobber i skoleverket, og har oppstart denne uka, er jeg redd for at jeg kanskje ikke slapper godt nok av sånn at de små eggene mine trives der inne. Hvis det blir nytt forsøk i november kan det være at jeg tar ei uke hjemme etter innsetting da. Får vente å se...

Er veldig realistisk om dagen og tenker at når Riksen valgte å sette inn 2 egg hos meg som ikke er mer enn 34 år så betyr vel det at kvaliteten ikke var så mye å skryte av (vet jo at eggene hadde hvite flekker som ikke kunne forklares). Men undere har skjedd før, så jeg skal ikke gi opp riktig enda:-)

Vi høres - kanskje vi skal prøve å møtes i løpet av høsten når forsøket ditt nærmer seg?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5790160-snupi76-og-sailor/#findComment-5950847
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...