Gå til innhold

Er så glad! Samboeren min satt plutselig og kikket på barnevogner på internett i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er lenge siden jeg har blitt så rørt av noe så enkelt :o) I går satt jeg og samboeren min og kikket på tv, så når jeg tittet over på pcen hans hadde han søkt på barnevogn-test og hadde allerede rukket å kikke på teutonia, silvercross, simo og brio! Han er så søt!

Han syntes at Silvercross-vognene var blant de fineste, men hadde også funnet noen fine fra teutonia, så lurte han på om vi kunne tenke oss å bare ha bagvogn i ett år og så kjøpe sportsvogn, eller om vi skulle ha kombivogn. Herregud :o) Alt dette hadde han tenkt på, og jeg er bare 18 uker på vei, men som vi kom på, det er jo vært øyeblikk halvveis, og nå er det kun 5mnd til termin. (Jeg har selvfølgelig tittet på barnevogner en god stund allerede, menmen.. hehe)

Jeg foreslo Quinny 3xl freestyle comfort med dreami i begynnelsen, og han syntes den så bra ut også. Vi ble enige om at vi måtte dra innom på en barnevognbutikk og prøvekjøre de forskjellige :o)

Nå er jeg plutselig mye mer gravid her, hihi!

Kvelden toppa seg med at knøttet hilste på meg med et karatespark opp i morkaka (har ikke kjent noe særlig, for har foranliggende morkake)!!!! Var hos legen i dag og hørte hjertelyden også!

Er så lykkelig nå!

Skal på UL på fredag, så dette blir litt av en uke!!!

Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig koselig!! :-)

Ja, det er litt mer virkelig når man begynner å få ting på "plass". Vi har vært å handla alt til nå sammen, og det er utrolig koselig. Ser så mange som går alene, det ser trist ut..

Jeg ble også rørt da samboeren noen uker etter at vi fikk vite satt å surfa på pappanett og leste pappaboken :-)

Godt de er engasjerte :-)

Masse lykke til med uken din .:-)

Skrevet

Saa kos da at han innvolverer seg :)

Typen ser paa barnevogner hele tiden han, mens jeg gidder liksom ikke aa bry meg saa mye enda hehe...

Saa har han kj0pt seg ny r0d bil, saa han er veldig opphengt i at barnevognen skal staa til stil med bilen hehe!! :)

Her forleden satt han aa kjeda seg saa sa han *nei naa kjeder jeg meg, skal vi ta en kj0retur ut og se paa barnevogn*?? hehe...

Kos naar de interesserer seg da det ma jeg si :)

Skrevet

Fy søren, skulle øsnke min interesserte seg for vogner også..:) Da vi var å kikket på barnevogn, sa han plutselig; den har jeg lyst på, og pekte på ei slik trille som er beregna på litt større barn... Da jeg påpekte dette, og lurte på hvorfor han hadde lyst på den, fikk jeg til svar at den hadde de tøffeste felgene.... Så mye for den interessen! Men nå har vi kjøpt oss quinny 3xl og så har vi ei bagvogn i tillegg:)

Mannen min har ikke begynt å bry seg så mye om magen før nå, tror han har vært litt redd for at han ikke skal strekke til som pappa, og så har vel hele greia vært litt fjernt for han, men nå legger han hodet eller hånda på magen min hver gang vi legger oss eller sitter i sofaen å skal borti hele tiden og her en dag sa han at nå gledet han seg faktisk til å bli pappa. Jippi!! Stakkars mannen min, har nesten vært redd for at jeg har presset han til å lage denne ungen av og til så godt å vite at nå gleder han seg ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...