Gå til innhold

Desember: Leke bommert... hihi...?

Elvedatter

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig for gode "riktige" leker som er bra for utviklingen, er vell pedagogen i meg som styrer litt der.

Har fundert en stund på om jeg skulle kjøpe leken Skwish Classic fra Manhattab Baby, den leken som skal være så fin for mororisk utvikkling hos babyer. Men jeg har nå syntes den er litt i dyreste laget.

Men i går var jeg, Elvepappa og poden våres ute på by tur og da falt jeg for fristelsen å kjøpe den.

Poden satt på armen til pappa og han ble helt gira når jeg ristet på den foran ham, lagde masse rare lyder og slukte den med blikket. Såklart så tok jeg dette som et tegn på at nå skulle jeg kjøpe den...

Og hva skjer når vi kommer hjem og gullet får leken på leke matta si...... Jo han virker rett og slett litt redd for leken. Han dytter den unna så fort den kommer i næreheten av ham. Han har plukket den opp noen få ganger men da bare for å få den lengre unna seg...... hihi

*rødme* Mamma føler seg litt teit i dag ja...

Noen andre som har denne leken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha kjenner meg igjen ja. Ser DE festlige leikene, som mor synes ser sååååå riktig ut, og så blir de kastet vegg imellom og er ikke interessant i det hele. Men kom igjen med en avis eller noe slikt, DET er gøy det!

Har ikke den leken du har kjøpt, men den ser da festlig ut da. Kanskje han kommer til å like den etter hvert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den ikke, men mange andre som har sånn. Gutten vår elsker å leke med den når han får låne den. Men som deg så synes jeg den er dyr, og er ikke sikkert den hadde vært like spennende dersom den var hans egen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den med alle kulene...jeg kaller den molekyl leken:) Er den så dyr da? Fikk ikke med meg prisen.... Men fikk lyst å kjøpe en nå...HEHEHEHE:) FAKTISK!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koster 259,- her Crazywoman, det synes jeg er litt drøyt for "noen trepinner, trekuler og strikk"... Spes når jeg har kjøpt den og poden synes den var totalt uintresang *kremtkremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja. Kjøper leker som jeg alltid viser han først, og ser han gira ut kjøper jeg dem. Men det er få han har lket noe med.

Lurer litt på denne puta med disse merkelappene på du som kjøpte, for det er de som er interessante for lillegutt her i huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...