Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 noget er igang, eller er det bare at Jm, undersøkte mig for åpning? Var hos Jm kl 10, kl. 2230 var der "gammelt" blod i truserne (brunt) igjen idag tidlig var der blod, og litt!! slim? Hva tror dere??
Dibber Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Nå kan man jo aldri være helt sikker, men det er lett å begynne å blø ved sjekk. For sikkerhetskyld kan du jo sjekke igjen?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Det er friskt blod som er tegn på at fødsel er igang, så jeg tror at blødningen din er resultat av undersøkelsen. Slim kan være tegn på at slimproppen holder på å gå? Du får følge litt med da vøttu:-) (Er det slimproppen, kan det gå alt fra 1 dag til 4 uker til fødsel er igang.) Uansett så får du ha lykke til! Spennede til i møte:-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 jeg var på sjekk på sykehuset dagen før jeg fødte. da tok jordmor gynokologisk undersøkelse på meg. jeg begynte å blø litt noen timer etterpå,og fødte noen timer etter det..
Cat&Gullungene Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Likner veldig på det jeg selv opplever for øyeblikket. Om du er intressert kan du lese det jeg nettopp har skrevet under trådene: "Tegningsblødning/lekkasje av fostervann" eller "Er dette den berømte slimproppen??". Blir veldig glad for svar ;-). Virker som vi har mer eller mindre noe av det samme?? Lurer på om jeg også har noen åpning, og i tilfelle hvor stor?? Føler som sagt at jeg må se det litt ann for jeg evt. kontakter føden igjen, eller drar inn for kontroll. Lykke til med fremgang i fødselen ihvertfall!!! ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå