bompibomp Skrevet 11. august 2006 Forfatter #26 Skrevet 11. august 2006 Tilbake igjen .... vet at det er veldig forskjellige erfaringer med dette med bleiebøtter - kan det komme av at dere har brukt forskjellige merker ? Er det f.eks. et merke som er flinkere til å få disse bøttene sine lukt tette ??? Hadde vært fint å fått vite merke til en av de som er fornøyd, for jeg skal prøve meg på dette... Også: bæresele - virker jo faktisk veldig lurt og praktisk å bruke. Men jeg får sannsynligvis min lille jente i slutten av oktober... er dette noe man bruker mye om vinteren, eller er det mer en vår/ høst/ sommer ting ??? Vurderer liksom om jeg skal kjøpe det nå, eller vente litt.... ...og må si at denne linken har allerede hjulpet meg en hel masse ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #27 Skrevet 11. august 2006 ingen som kjøper str 50 ?? må vel ha noen for å få med babyen hjem og ?? eller... trodde de ville svømme i 56, hvis den er en 50 ?
Gravid med nr. 3 Skrevet 11. august 2006 #28 Skrevet 11. august 2006 *dytt* holder denne oppe da den var genial for oss førstegangsfødende..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #29 Skrevet 11. august 2006 sist gang kjøpte jeg en "hentedress" (desember-barn) i str 56 (h&m) Syntes den såg litt stor ut, men har en mor som sa at str 50 kunne jeg bare glemme... så på avreisedagen tropper far opp med en dress som var altfor stor... holdt på å dø av latter! måtte bare droppe hele dressen, pakket henne inn i et teppe i steden for. denne gangen har jeg kjøpt et søtt lite hentesett i str 50. kostet ikke så mye (h&m) og blir sikkert brukt bare et par ganger men vil heller ha noe som passer i noen uker.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #31 Skrevet 12. august 2006 Lisalady&knøttet: En bæresele kan jo brukes innendørs også. Min venninne har brukt sin mest innendørs hjemme samt på butikken når hun handler. Hun har en liten en som har vært veldig urolig, på godt norsk hva vi kaller en grine unge og i tillegg plaget med kolikk m.m.m I steden for å gå å bære ungen på arma dagen lang, noe som blir tungt og du får ikke gjort noe som helst har hun hatt kjempeutbytte av bæreselen. Gutten hennes har også hatt et veldig behov for nærhet, hvorfor vet jeg ikke, men det føles sikkert godt for babyen uansett og være nær mor... Hun hadde han til og med hengendes på magen, sovende, men hun spiste. Eneste måten hun fikk fullført et måltid på en periode uten å måtte opp å bære, trøste osv osv... Tror hun har hatt en litt ekstrem baby(prematur baby i tillegg) men jeg er ihvertfall overbevist om at bæresele er et godt kjøp, til og med om vinteren:) Kan jo brukes når man f.eks skal henge opp klær, støvsuge, rydde litt osv osv...
Gladpia og Adrian 21.08.06 :o) Skrevet 12. august 2006 #32 Skrevet 12. august 2006 Fin tråd - dytter denne opp )
bompibomp Skrevet 16. august 2006 Forfatter #33 Skrevet 16. august 2006 hørtes lurt ut med bæreselen ja noen som har tips på merke på bleiebøtte ?
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 16. august 2006 #34 Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg fikk høre av alle at str. 50 kunne jeg bare glemme! Derfor kjøpte jeg bare 56, og 2 bodyer i 50. Da tulla på 3100g og 50cm kom var så klart alle klærne alt for store, og måtte ut å kjøpe klær da vi kom fra sykehuset. Hun er nå 5 uker, og har akkuart begynt med 56. Så anbefaler å kjøpe et pat ting i 50 vaffal. Synes bleiebøtta er topp! ville ikke vært foruten. vi har Sangenic. Babybjørn bæreselen har vi såvidt begynt å bruke, men synes den er veldig kjekk å ha om vi er ute å går å hun er våken å grinete.
Gjest Skrevet 16. august 2006 #35 Skrevet 16. august 2006 Kan jo være greit med tester som er gjort.... http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article653866.ece
2 søte Skrevet 17. august 2006 #36 Skrevet 17. august 2006 dytter denne litt opp igjen jeg.. syns den er kjempegrei med tips om hva en trenger:) har en vennine med 2 barn og hun sier at en uro eller fargerik ting av et slag over stelleborde er et beste kjøpet hun hadde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå