Charlo Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hei! Jeg ser du skal ringe inn mensen på Ullevål i september. Selv skal jeg inn der i november - tror jeg (ansiennitet fra april, 8 måneders antatt ventetid), men lurer på når jeg kan begynne å vente på brev? Nå søkte dere? Og når fikk du brev? Er selve forsøket som begynner etter 8 måneders venting, eller får man et brev etter 8 måneder slik at forsøket i verste fall kanskje ikke er før i februar??? Jeg begynner å bli utålmodig ja, men har planlagt å være flink og ikke plage dem med telefoner :-) Selv om det er vanskelig. De burde sende et standardbrev en gang i måneden med litt info - sånn bare for å holde oss unna...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Vi har fått plass litt utenom på den vanlige måten... Vi var inne til samtale i februar, dette pga at vi ble utredet i forbindelse med gjentatte aborter. De fant da en diagnose på meg, Lupus syndrom. I den forbindelse ble vi satt opp på venteliste til IVF. Fikk da bare muntlig beskjed om å ringe i august og gi beskjed om at vi var klare for IVF og at vi da skulle ringe inn mensen igjen i september. I dag kom mensen igjen så da skal jeg ringe og gi beskjed om at vi er klare. Har da altså ikke fått noe brev i den forbindelse, alt har skjedd muntlig. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt med de og spurt hvordan det er, om ikke dere skal få et brev før den tid eller om det bare er å ringe inn mensen når den tid kommer. Lykke til! Klæm
Charlo Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Takk takk! Da bare venter jeg noen måneder til da, og så ringer jeg! Lykke til forresten, særlig siden jeg så i et annet innlegg at de hadde rotet det skikkelig til der oppe.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Takk for det. Er skikkelig utenfor akkurat nå. Ringte jobben og ga beskjed om at jeg ikke kommer, orker ikke tanken på å være blid og hyggelig i dag (jobber i servicebransjen). Lykke til du også! Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå