Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 på svak positiv 3 ganger på søndag (resultetet kom ikke med en gang-kanskje etter 1min eller noe. samme på mandag og tirsdag og i dag hos legen... er jeg så kort på vei,eller er det noe annet som skjer ?
melkekua™ Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Kanskje du bare ikke danner hcg så fort....det vil jeg tro...og evt at du ikke er så langt på vei. En venninne fikk ikke pos.test før det hadde gått 9-11 dager over ikm.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 glemte å si at jeg hat testet midt på dagen og på kvelden også,da har den også blitt positiv etter ca 1 min
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 du er nok gravid! Gratulerer så masse! Når hadde du siste mens da??
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 26juni var siste mens. er litt urolig ettersom svaret ikke kommer med en gang
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 hvis du har en syklus på 28 dager, er du ca 5+2 i dag..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 vet ikke hvor lang syklusen var. men syns det er så rart at streken kommer ikke med en gang. kan teste når som helst på døgnet-og den blir altså positiv etter 1min. men den burde vel snart komme fortere ??? hCG skal jo dobble seg etter 2 dager,men den kommer like sent 2dager senere. men cd vista gravid
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 så lenge streken kommer innen de 5-10 min så er du jo gravid! en strek er jo en strek uansett om den kommer med en gang eller etter 1 min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå