Kobra Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 ...men negativ igjen.....er nå 4 dager over IKM...har fremdeles ingen symptomer verken på det ene eller det andre.....Hadde litt murringer for ca 1,5 uke siden.... Kjøper meg nok en CB digital om mensen ikke kommer denne uka....
Skilpadden Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 min test var fortsatt ikke positiv 5 dager over ikm, men er rimelig sikker på positiv test i morgen
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 ønsker deg lykke til med testingen.. håper tanta ikke kommer!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Vet dere helt sikkert når dere hadde EL?
Kobra Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 Takker for svar jenter =) Er ikke helt sikker på når EL var nei, men har hatt stabil syklus det siste året! Hadde mer slim denne perioden og, så eg tror det var rundt den 17 juli.... Men eg får teste igjen til helgen eller noe =) Lyekke til dere andre =) Klem
melkekua™ Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Så spennende da ) Håper du er gravid og at det ikke er tanta som kommer snikende! Lykke til!
Gjest Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 obs ! Cb dig. krever mye hcg konsentrasjon!!! Ble neg. 7 dager over IKM hos meg.... Jeg trodde liksom den digitale skulle slå ut først :-) Hos meg var det urinstick hos lege som ga utslag først :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Lykke til med videre testing da!! Håper du får positiv!!!
lita78ღ Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Hei Kobra! er i samme situasjon. er to dager over IKM, men ingen tante. hadde mensmurringer på søndag, men de har gitt seg. Tok test i dag: negativ... Men spotter litt da, så den er vel på vei... Men håper, håper....
lita78ღ Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 glemte å si.. jeg har også hatt mer slim denne mnd, og har stabile sykluser på 26 dager... frustrerende.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 det er håpe så lenge man ikke får ikm men kan tenke meg det er surt ja.Håper du får en posetiv test snart.Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå