Lolla-lu Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 For et par uker siden hadde jeg nyresteinsanfall og ble tørst av sprøytene jeg fikk, men selv om jeg ikke har dette lenger er jeg nå så tørst at jeg omtrent krepperer. Er dette vanlig? Er i min uke 40 og er nå oppe og tisser minst 5-6 ganger om natta, da "høljdrikker" jeg skikkelig for er så tørr i halsen. Sånn er jeg egentlig iløpet av dagen også. Drikker stort sett bare vann, men er blitt litt bekymret for svangerskapsdiabetes. Var hos JM på kontroll sist uke, glemte å nevne det for henne og hun sa ingenting etter å ha undersøkt urinen min for det skulle vel hun sett da eller burde jeg ta kontakt?
Aga:-) Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Tja, jeg er også i uke 40 og veldig tørst. Det har jo selvfølgelig sammenheng med at det er så varmt, og at kroppen trenger uendelige mengder av væske. Likevel kunne det kanskje vært en ide å ta det opp med JM på neste kontroll? Hun burde jo sett utslag på urinprøve hvis det var sv. diabetes, men likevel... Det kan jo også hende at vi slipper flere kontroller? Har egentlig mest lyrt til å føde nå, jeg..
Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Urinen vil alltid bli kontrollert for sukker. Du ville garantert fått bekjed om det inneholdt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå