Gå til innhold

August: I dag har jeg terrmin!!!


Brava

Anbefalte innlegg

Rare greier, har jo gått og tellt ned til denne dagen og nå er den her. Har gjort alt klart til babyen. Så da går jeg inn i sen kikkelig spennende venteperiode. Jeg har ikke merket noen ting før i natt som jeg har hatt slike sterke mensmurringer i nederste del av magen. Har disse ennå, med mellomrom Kan det være begynnenede rier? hm, eller ikke. Vet jo at det kan gå litt tid ennå men jeg er iallefall nærmere målet! Dette blir spennende! Flere med termin idag?

 

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende da, tenk om du er en av de få som får barnet sitt på termindagen? Hadde jo vært stas.

 

Ønsker deg en fin dag, inneholdende fødsel og et lykkelig møte med babyen din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Hadde jo vært stas å føde på termin men tviler jo litt når jeg leser at folk går med slike mensmurringer i dagevis uten at det skjer noe :-) Men vi får se... Fin dag til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke mensmurringer høres vel litt lovende ut? De mensmurringene jeg har hatt i flere uker er veldig svake, så jeg håper intenst jeg skal kjenne det bedre snart;)

 

Masse lykke til! Håper du kjenner mer utover dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det tasselusken! Jeg er ikke overbevist selv, for det endrer seg liksom ikke- men jeg håper... Håper du kjenner det sterkere snart også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...