Gå til innhold

September: Menstrasjonssmerter

Anbefalte innlegg

Hei.. de siste dagene har jeg innimellom hatt menstrasjonslignende smerter.. varer ikke så lenge, og er ikke veldig vondt... noen andre som har det sånn? igår var babyen veldig urolig og jeg syns det pressa sinnsykt nedover.. trodde nesten den skulle komme, men det ble bedre når jeg fikk lagt meg litt.. vet at den ikke har snudd seg enda.. så jeg håper ikke den kommer med bena eller rompa først.. er i uke 35 og den burde snu seg snart fikk jeg høre av Jm sist, skal til legen på mandag så jeg får prøve å holde ut til da... uansett fint å kjenne liv, men den er vel livlig om kvelden nå... noen andre som føler at den lille vil ut snart?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5789457-september-menstrasjonssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja trode nesten hun hadde tenkt seg ut flere ganger når jeg gikk i butikken i går. Pressa ned over flere ganger og magen ble hard. Sån var det om hver andre. Ble borte når jeg kom hjem og tokk det med ro. Vi var i går og handla skole ting til datteren som skal begyne på skolen snart. Når har du termin:

hei takk for svar.:):..følte det akkuratt som deg.. magen ble hard og det pressa nedover... men som sagt ble bedre når jeg tok det med ro.. har litt vondt i magen idag,, men det presser ikke heldigvis.. får se til kvelden igjen.. . har termin bare noen dager etter deg..6.sept.. det nærmer seg, men sånn det føltes igår så tenkte jeg .. den kommer til å komme leeenge før den 6. sept.. dette er min første, så jeg aner ikke helt hva som er normalt...

hei igjen.syns det er litt rart at det er så kort tid igjen... vet ikke hva jeg får... har vært på flere Ul, men de kunne ikke se det, men de tror kanskje en gutt...alle som ser på magen min sier at jeg har gutte mage... så jeg blir litt overasket om det blir jente, men det er helt det samme for meg, jeg har ingen fra før.. så koselig at du får jente da. Frøya er et kjempefint navn.. da har du to jenter da, koselig det:). vi vet ikke helt hva vi skal kalle den om det blir gutt... men vi finner vel ut av det.. skal føde på Bærum jeg.. hvor skal du?

Annonse

Har fått de store ting i hus.. men har nesten ikke kjøpt et plagg.. syns det er så vanskelig når jeg ikke vet hva det blir.. er jo sååå mye søtt i rosa eller i blått... men jeg får vel kjøpe litt nøytralt... og heller dra på stor shopping av barneklær når jeg ser hva det blir... :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...