Gå til innhold

Da var det vel over...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt mensmurringer fra første stund, men søndag ble det litt mer.. Kom lys brun utflod... Mandag kom det mørk brun utflod så jeg tok kontakt med lege... Fikk ultralyd i går... Mormunn var lukket og han så et foster.. Så ikke etter hjertelyd... Så et par timer etterpå begynner jeg å blø mer (som tidlig mens) og jeg tar kontakt med lege igjen... Han sier at siden mormunn var lukket før på dagen er det stor sjans for at alt er bra.. Slår meg ikke helt til ro med det, men siden jeg bare er i uke 7 var det ikke noe poeng å ta ultralyd igjen.. I dag morges når jeg gikk på do kom det en blodklup på strørrelse med en femmer.. Og da var jeg vel ganske sikker.

Men så spør mannen min om det ikke bare kan være levret blod..?? Og det kan det jo i og for seg, for det kom sånne klumper sist jeg var høygravid(legen strippet meg, løsnet morkaken litt da den FORTSATT var foranliggende, og blodet sprutet..). Men hvor kommer i så fall alt blodet fra??? Må vel ringe lege igjen da... Noen som har opplevd lignende?

Fortsetter under...

Heisann kjære deg!

Det er så trist å lese slike triste og usikre innlegg, for jeg kan jo hverken berolige eller si hva som har skjedd. Det aller beste er jo om du får komme til ny UL å få sjekket det der.

Hvor denne blodklumpen kommer fra er jo ikke godt å si, men dersom mormunnen din fortsatt er lukket, kan det jo ikke være fosteret heller? Du må nok kontakte legen igjen og få det sjekket - er nok det sikreste! Håper på det aller beste for deg!!!

Klemmer fra,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...