Gå til innhold

3 positive tester og nå 2 negative??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testa meg i forrige uke 2 ganger med QR, som viste svak rosa strek og så en gang med CB digital som viste gravid. Så i går fikk jeg blødning og på kvelden og morgenen i dag viste CB ikke gravid. Har jeg vært gravid og spontanabortert eller kan 3 tester viste feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var rart :-(

Trodde uansett testen ville vise posetiv en stund etter eventuelt spontan abort, men vet ikke sikkert.

Hm kansje du skulle høre med legen din?

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme kendte med meg for 5 mnd siden men det viste seg at eg aldri hadde vert gravid det var bare ein hormonell cyste som gjorde meg kvalm og oppblåst og som gjorde at eg testa positivt.

etter at eg fikk fjernet den så tok det 2 mnd også var eg gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja jeg har jo hatt noe cysteproblemer for mange år siden, men aldri testa positivt før nå. Regner vel med at det er en tidlig abort. De testene kan vist gå like fort ned som opp. Så da er det bare å fortsette å prøve. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ville bare si at dette skjedde med meg .fikk positiv test,blødning etter noen dager,og deretter negativ test. Jeg trodde ikke jeg var gravid,men da mensen ikke kom måneden etter heller var det ingen tvil,jeg er gravid.

 

vet ikke om det kan være det samme hos deg,men noen ganger lurer jo kroppen oss. Jeg tror du er gravid jeg!!!

 

en strek er en strek.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...