Gå til innhold

Når kan baby leke ute....

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 9 1/2 mnd elsker å være ute når hun får være på bakken. Hun har fått orntlige sko og tusler rundt med gåvogna si. Så sitter hun litt på "plenen" og kikker litt på storebrors leker. Så krabber hun litt og reiser seg der hun får det til. Hun elsker det og i går var hun ute i 2 timer (!) og lekte, gjett om hu var sliten.

Når jeg skriver "plenen" er det fordi det er nesten ikke noe gress igjen der fordi vi går der hele tiden. Og hun får ikke gå og sitte der hvor det er orntlig gress fordi der er det også humler. Og jeg passer altid på at hun har på bukser, og ikke shorts når hun er ute. Men synes dere hun er for liten til å leke ute?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5789293-n%C3%A5r-kan-baby-leke-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke for liten!

Snuppa blir snart 9 mnd, og skal straks begynne i bhg. Hun elsker også å være ute, og i bhg blir det jo bare enda mer! Og snuppa mi har lekt ute på gresset i bare body og shorts også, hun - og hun nyter det!

Nei, det er flott hvis de liker å være ute, og bare å fortsette med det, mener jeg!

Klart dere kan være ute:) Vår gutt er masse ute i gresset han, selv om han ikke kan gå. Merker veldig godt at han liker seg bedre ute enn inne. Er jo alltid med han så er ikke bekymret for humler eller andre småkryp. Elsker forresten å drive med singelen også, så det gjør han også:) Passer bare på at han ikke putter noe i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...