ettie Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Heisann.. Så kjekt det er å se at det er andre her inne som også er våken på denne tiden!!! Jeg får ikke såve, har halsbrann, sure oppstøt og finner ingen behagelig stilling...juhu...ja og så savner jeg kjæresten min som er på guttetur Har lest en god del innlegg du har skrevet her og på andre forum og så har jeg kikka på hjemmesiden din. Du virker som ei kjempejente! Blir litt rart, for med de nickene som går mye igjen er det nesten som du tror at du kjenner dem bak litt...hehhehehehe... Du får vertfall et intrykk da. Hvorfor er du våken nå da?
Mamsen86 Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Åååh, en natterangel til!! Morro!! Jeg har en helt forferdelig døgnrytme for tiden, sovner på ettermiddagen og sover til langt på kveld! Så natten for meg er vel heller nærmere morningen for andre, hehe.. Dessuten så syntes jeg det er litt deilig å være våken på natten, er ikke så himla varmt heller! Føler at jeg kan trekke litt frisk luft.. Begynner å bli slitsomt med tjukke-magen,hihi! Halsbrann, sure oppstøt, ingen behagelig stillig OG savner kjæresten.. Huff, hørtes ikke noe særlig ut! Hvor lenge blir han borte da? Hehe, ja jeg har jo tatt helt av her inne på Ung&Gravid i det siste, men jeg føler virkelig at jeg brenner i den "14isser som planlegger babyer"-debatten! Selvom jeg VET at når man er 14 så "kan" man alt, man "vet" alt og alle andre har "feil".. Er ikke lett å nå igjennom, men.. Klem!
ettie Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 eldig gris som kan sove leeeenge da! Jeg skal på jobb i morgen, bare noen timer og ikke før i 4 tia da men...føler jeg bør legge meg forde. Kjæresten blir borte en stund tror jeg, hvet ikke helt for han er på fjell tur, og det var litt vanskelig og beregne hvor lang tid det tok, men maks søndag kanskje... Veldig engasjert i den debatten jeg også, men gir litt opp, fordi de skjønner ikke at vi som er litt eldre hvet hva vi snakker om. Men herregud! Jeg har da hvert 16 selv og baby syk, men jeg skjønte jo at det beste ville være og vente....og det er no ikke såååå lenge siden heller. Tiden har gått drit fort! jeg har møtt mange som er voksen eller "moden" (orde som er så populært her inne for tiden) for alderen, men aldrig en 16 åring som er kalr for å planlegge barn! Og jeg tror egentlig at jeg aldrig vil møte en heller, og at vist de finnes så er det bare en håndfull av dem i hele verden! det mest skremmende med de yngste planleggerene her inne er det at de ikke synest det er noe skumelt og få barn! De gleder seg bare! Hallo!!! Jeg er drit redd! Det er jo et helt sinnssykt ansvar...jada kjempe kos og gleder meg masse men HJELP!
Mamsen86 Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Jeg er egentlig midt i oppussing, men i dag ble jeg helt slått ut av varmen.. Lå som et slakt midt på gulvet og klarte ikke å gjøre noe som helst, hehe! Følte meg egentlig ganske slem, der sto mamma, pappa og broren min og holdt på, til og med niesen min på tre år var i full gang hehe! Mens jeg bare lå der.. Dumme sola, tar jo helt knekken på meg! Merker at det er noen ekstra kilo på kroppen og en liten jente som tapper meg for krefter, som jeg forresten fra og med nå skal kalle for "energityven", hehe! Ja, føler vel egentlig at det blir snakket til døve ører og blinde øyne, dem leser som regel det dem vil lese og tolker det på sine helt egne måter! Setter ut alle piggene og omtrent sloss om å være den mest voksne her inne.. Skjønner egentlig ikke selv at dem ikke ser hvor tåplig det faktisk ser ut, men.. Nå er jeg ikke stort eldre enn mange her inne, 2-3 år bare.. Men det skal sier at på de 2-3 årene så har jeg opplevd så sykt mye, levd livet, feilet, lært og vært meg selv uten å ha noen forpliktelser. Jeg har fått være ung!! Og det er jeg utrolig glad for!! Mange av jentene her inne er ikke engang gamle nok til å kjøpe paracet.. Og så mener dem at dem skal bli mammaer?! Ikke kan dem stemme heller, når det kommer til politikk som omhandler barn, barnehageplasser, skoler, kontantstøtte osv osv osv så har dem faktisk ikke en dritt dem skulle ha sagt! Syntes at det er merkelig at dem føler seg så voksene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå