litensøtgutt Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Sitter her og surfer på barnesider og kom over denne spalten. Har lenge tengt på å bli spådd. Har slitt en del økonomisk, trodde alt var over nå, men så dukket det opp noe mer....Kanskje noen her kan fortelle meg litt om min økonomiske framtid? Vil jeg og mine være låst i denne situasjonen lenge? Ser andre har skrevet fødselsdato, min er 05-03-74 Takker for svar, hvis det skulle dukke opp noe noen har og si meg :-)
nattinatt Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Hallo Skal sjå eg.Eg får opp at den fastlåste situasjonen blir det ei løysing på i løpet av hausten.Vil begynne å løsne i oktober,og november verkeleg bli bedring.Får opp at økonomien blir bra på nyåret eg.Ting vil snu.Masse lykke til
litensøtgutt Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 Hei, nattinatt Du vil kanskje ikke se at jeg har svart, men... Har vært bortreist noen dager, ikke fått sjekket om jeg hadde fått noen svar... Vil bare takke for svaret. Godt å høre at ting vil snu. Et sånt svar gir inspirasjon til å stå på Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå