Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at tanta dro har vi hatt et hektisk sexliv til oss å være, i alle fall så tidlig i syklusen. Denne pp tenkte jeg å prøve e-tester igjen, siden det er lenge siden jeg har gjort det nå. Og i dag, på dag 12 fikk jeg en knallsterk positiv test. Kastet meg over gubben i kveld før jeg dro på jobb...men DA var det slutt på kreftene gitt!! Det har hent 2 ganger før at jeg har sagt at jeg har el, og så føler han presset og får det ikke til. Men det har jeg lært av, og sier derfor ikke når jeg har el. Og likevel så fikk han det altså ikke til i kveld. Kanskje han føler på seg at det er noe på gang... Jeg ble i alle fall kjempefrustrert. I kveld hadde jeg negativ test igjen, så jeg MÅ bare få han til køys i morgen igjen...

Fortsetter under...

æsj, så teit han var da! Ja,ja sikkert ikke lett å føle han er en avlsokse heller *ler*. Hva sier dere da jenter når dere vil ha gubben til å gi fra seg en dose? Skal vi elske kjære?, jeg har el vi må pule litt? selv tror jeg at jeg nesten ikke nevner el, bare begynner å tukle litt- for han er kjempekåt fortiden. Jeg liker litt "dirty talk" også jeg da. Kan godt bruke uttrykk som at jeg vil han skal kn.... meg. (merket plutselig det ble litt rart å "si " det her)

hei nicco,

denne tror jeg mange vil gjenkjenne seg i. Selv har jeg aldri sagt når jeg har EL. Det snakket skjønte jeg fort bare ville ødelegge sjansene for min del.

Nei her i gården sjekker jeg EL for meg selv og lokker han til sengs med jevne mellomrom. Det betyr at vi må holde på jevnt og trutt. Noe som kan bli litt slitsomt i lengden, men det er jo verdt det. Han vil jo ofte selv også. EL hos meg varierer også veldig, fra dag 11 -30 har jeg opplevd siste året. Dermed er det jo vanskeligere for han å vite om jeg har baktanker de gangene jeg vil he he.

Klem fra

Ja det er bra typisk. Vi er jo så gamle jeg og typen, vet ikke hva det ellers kan være, at jeg må virkelig planlegge dette med el og puling.

Han vet ikke om når jeg har el, men hvis jeg er på han spør han jo tørt om jeg skal ha unge nå igjen. Så jeg må jo bli flinkere til å ta initiativ oftere. Det er lett i teorien, men...

Kjære alle sammen. Hjemme hos oss er det akkurat slik dere beskriver. El-tester dreper lysten hos mannen min også. Det kanskje slik det er når man nærmer seg 40. Ikke vet jeg. Skrev akkurat et innlegg i sted hvor jeg sa at jeg ikke nevner at jeg el-tester for mannen min. Passer bare på å være litt ekstra kosen i de dagene jeg vet jeg har el. Slik "lurer" jeg han og vi har det så bra sammen. Men jeg synes ikke vi er aktive nok jeg da i den perioden jeg har el. Skulle gjerne hatt sex hver 2. dag i en uke jeg, men det blir litt mer enn det vi pleier å ha for å si det sånn. Dermed må jeg være litt mer selektiv på dager jeg tar initivativet. Huff, hadde dette vært for 10 år siden hadde ikke dette vært i mine tanker engang.

Takker for svar jenter.

Når jeg kom hjem etter nattevakt, hadde mannen min skrevet en lapp til meg, hvor han beklaget at han ikke hadde fått det til(stakkars!!). Det har jo heldigvis bare skjedd et par ganger før, så vi overdramatiserer jo ikke. Jeg trodde det var el som var problemet, men det var det ikke.

Vårt store problem er at stort sett så er det en av oss som skal på nattevakt, og da går vi kl.21.30. Så er det da om å gjøre å få de to minste til å sovne, og de to mellomste i seng, og så skal vi liksom lure oss inn på rommet ved siden av å ha sex mens eldstemann sitter i stua under oss og klager over at vi bråker sånn at han ikke klarer å følge med på TV'n. Vi sier vi skal slappe av før nattevakt, men en 10 åring skjønner vel snart at det ikke er det vi gjør.

En kan jo bli litt stresset av mindre, da. Da ligger vi å lurer på om en av de minste våkner, eller om en av de andre kommer inn og lurer på hva vi driver med, eller klager på at det er varmt eller at de må på do. Ikke lett å slappe av da nei. Greit nok for oss kvinnfolka, vi bare ligger der og tar imot, kan i alle fall gjøre det.

Men kvelden etter klarte vi å få til en rask en på sofaen før jobb. Eldstemann ble sendt på rommet litt før tiden, og døra ble skalket.. Klarte til og med å bli liggende ganske lenge etterpå, så det forsøket må karakteriseres som "tellende". Nå får vi bare vente på ikm.

Til orientering kan jeg bare si at det er helt normalt å ha økt lyst rundt el. Det er naturens måte å sørge for forplantningen på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...