Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...... tenke, tenke.... på natten: men er det riktig med 80x100 i seng, og 65x80 i vogn???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann bærta!

Ja det trur æ stemme helt!

Skal ihvertfall gjøre det sånn!

Skrevet

Jeg har ikke peiling, men satser på at dere vet og kjøper det samme! :-)

Skrevet

jeg har kjøpt 80x100 til å bruke i vuggen, 100x120 i senga,har ikke kjøpt til vogn enda, men tror d er 65x80 ;)

du kan jo ha 80x100 i senga, men da må du bytte den ut fortere,når bebisen vokser:)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde og skal ha 65x80 i vogn, vogge og seng.

Skrevet

Babyen er jo veldig liiiten, og 65x80 blir stooort nok den første tiden. Det har jeg erfart:))

Skrevet

enig med gravid 2. det gjore jeg også med de andre to barna mine, og etter det går jeg over til juniordyne

Skrevet

Ja, ikke sant:) Jeg tok det gradvis, etter 65x80 -så 80x100 osv. 100x120 bruker datteren min nå, og hun er tre år.

Skrevet

ja jeg har nettopp gått over til vanlig dyne til mi jente og hun er 4 år

Skrevet

Jeg har brukt de størrelsene ja. Bagen i vogna er jo ikke SÅ stor den heller, så det holder med den minste der ja..

Skrevet

hmm, har fått låne en dyne som er 65 X90... Det er kanskje en rar størrelse da og passer ingen trekk? Har ikke sjekket det. Noen hørt om den størrelsen?

Skrevet

Jeg arva ei dyne etter at søstra mi hadde brukt den. (1 1/2 år mellom min yngste søster og min datter) Og når jeg skulle bruke den for 2 år siden fantes det ikke trekk til den, for alle mål var skifta ut... Kjedelig.. Men egentlig bør man bytte dyne etterhvert også, for "lufta går ut av dem"

Skrevet

Er ikke 65x80 veldig lite til seng da? Har akuratt målt med tommestokk nå, og syns det virker veldig lite? Tror jeg ville valgt 80x100 ;)

Skrevet

Ungen er så liten i begynnelsen at det holder i masse vis med 65x80 i sengen til å begynne med. Du vil fort se at det virker voldsomt med noe større trur jeg. Det var i alle fall det jeg syntes med førstemann her i huset.

Ellers så er det ikke dyrt med dyner om man bestiller de og sengetøy gjennom sparkjøp. Helt greie er de også.

Lykke til med valgene.

Skrevet

Til senga er den liten, men det er jo babyen som skal ha den over seg. Babyen skal ikke drukne i dyna heller, 65x80 er mer enn stort nok!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...