Gå til innhold

Å nei....


Lykkelig 2 barnsmor <3

Anbefalte innlegg

Var på toalettet for en times tid siden, og det var litt blod på papiret da jeg tørka meg.. Er 5-6 uker på vei... Skal til lege i morra, tror dere han kan sende meg på UL for å se om det er noe liv der? Er sååå redd for å miste. Hva TROR dere dette kan være? Har ikke no annen vondt enn de slags mens-lignede smertene jeg har hatt i 2 uker, og litt sånn stikkinger i sidene... Hjelp meg, gråter litt nå jeg,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du trenger å beskymre deg. Det er helt normalt, og mange av oss opplevde det samme i disse ukene. Så lenge du ikke kjenner smerter så går det sikker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gråt kjære deg :) Skjønner at du blir nervøs, men en blødning i 1.trim er helt normalt og trenger ikke bety at noe er galt! Og så lenge du ikke har smerter så taler også det for at det bare er en ubetydelig blødning. Menssmerter og stikkinger er et bra tegn, det tyder på at livmorbåndene strekker seg og livmoren vokser. En blødning kan skyldes veldig mye som vi som ikke er leger klarer å tenke oss til. Bruk derfor ikke unødig energi på å bekymre deg, men ta det opp med legen i morgen :) Men dersom du ikke får smerter eller begynner å blø mye, så er alt sikkert helt fint der inne! Jeg vet hvordan det er å være redd for å miste, men tanken på at det ikke finnes noe hverken jeg eller legene kan gjøre for å hindre det er faktisk OK å forsone seg med selv om det er trist å miste.

 

Men nok en gang, ikke bruk for mye energi på å bekymre deg over blødningen, alt er nok helt fint så lenge du ikke har smerter eller blør mye :) Og lykke til i morgen! :)

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Ja ganske sikker på at det kom der i fra. Var hos legen i dag, og han sa at litt blod (spotting som han kalte det) var ganske vanlig, og at jeg ikke skulle bekymre meg. Har ikke kommet no mer blod heller da. Så jeg håper det går bra, Krysser fingrene. Takk for koselige svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...