Gå til innhold

Reimatec og troll- noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på hvilke butikker som selger disse og hvor mye de koster ca. Vet at trolldressen kan brukes hele året, men hva med reimatec-dressen ? Bruker man den når det kun er kuldegrader ute ? Bruker dere vanlige klær ute på høsten og våren da eller ? (tulla mi er 1 år når hun begynner i barnehage)

På forhånd takk for svar!

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men kan jo fortelle deg jeg vet.. :o)

ReimaTec har en vår/høstdress som det ikke er for inni. Denne kan sikkert brukes som vinterdress også, ved å ha mer klær under, f.eks en ulldress av noe slag. Og så har de en vinterdress som er foret, men det kan ikke tas ut, så den dressen er for varm når det ikke er kaldt ute. Troll har avtagbart ullfor, som gjør at den er både en vår/høstdress uten for, vinterdress med for, og også en løs ulldress man kan bruke for seg selv eller under f.eks regntøy. Vi har kjøpt en Troll dress, syntes det hørtes smart ut, men ReimaTec er jo også veldig bra!!

Troll koster ca 1.400 kr, men er på salg på baldrian.no denne uka (tror det er 1.099 kr). Den er dyr, men da har du 3 dresser i ett som kan brukes hele barnehageåret. ReimaTec koster ikke fullt så mye, men da må du kanskje ha to dresser. Evt om du bruker bare regntøy før det er kaldt nok til å bruke vinterdressen. Evt om du kjøper vår/høstdressen og en ulldress fra f.eks Nøstebarn. Prismessig blir det omtrent det samme som Trolldressen tror jeg.

Dette ble langt og kanskje litt kronglete... ;o) Håper du ble litt klokere.. hi hi... Lykke til!!

Vi har Troll dressen og er veldig fornøyd med den. Selv om den er dyr slipper en unna med bare en dress. Vi har hatt den 1 sesong nå. Og den passer enda til høsten. Han er 19 mnd så jeg hadde ikke regnet med ta den holdt så lenge i str. Reima Tec har jeg ingen erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...