Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden jan.06 prøvd å bli gravid... men det har enda ikke klaffa...så for 3 uker siden sier en vennine av meg " igår tok jeg ut spiralen..nå skal vi prøve å bli gravide".... åh,så kos sier jeg....

så tok hun test ca 3 uker etter at hun tok ut spiralen.. og jammen er hun ikke gravid... det klaffa samma uka hun tok den ut.... går det ann ?

jeg er jo glad på hennes vegne... men jeg samtidig merker jeg at jeg er litt sjalu....

frustrerende.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg god forståelse for!!

Tror nok jeg hadde blitt sjalu selv!

Har ikke opplevd det,

men kan jo bare tenke hvordan jeg ville reagert selv..

Håper det klaffer for dere snart da!!!

Prøvd lenge forresten?

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Er selv i en alder der "alle" rundt meg får barn, så begynner å bli vant til det..Har også funnet ut at man kan være sjalu og samtidig ønske ei venninne alt godt med et svangerskap også =)

Skrevet

Det er nok helt naturlig å tenke sånn..Ville nok også gjort det!Jeg har 2 stk i min nære vennekrets som er blitt gravide,uten at di "egentlig" hadde tenkt å få barn nå..Av å til er ikke alt så rettferdig,å man kan føle at man kommer helts sist i rekka..Jeg har prøvd siden april,kanskje ikke så lenge med tanke på deg for eksempel..men det er bare å holde ut,det hjelper kanskje ikke så mye,men sånn tenker jeg!Når jeg endelig får di to etter lengta strekene på testen,så vil jeg jo bli litt overrasket,enn å ikke bi det i det hele tatt!!Skal være litt spenning med syns jeg=)

Så...Mitt råd til deg...Prøv å tenk positivt,ikke heng deg så mye opp i andre,det er en mager trøst,det skjønner jeg..Forstår dine tanker veldig godt,tro meg!!Prøv å nyt sommeren...Så når du minst venter det,så kommer det 2 sterke streker på testen din...

Krysser fingre å tær for deg...=)=)

Mange varme sommer hilsninger fra meg til DEG!!!!!!!!

Skrevet

Tusen tusen takk :)

kanskje det er min tur snart....har hatt mensensmerter konstant siden 1 uke før forrige blødning, er kvalm og har voksesmerter i beina....

Skrevet

Det kan være et tegn det vet du=D

Hold ut du...Kanksje du får deg en overraskelse(?)

**************baby støv sendes til deg*************

Skrevet

Tror nok ikke du er sjalu (liker ikke det ordet) -bare litt misunnelig og det har du all grunn til å være....jeg må si at hver gang jeg leser om noen her inne som blir gravide så tenker jeg -tenk om det hadde vært meg....

Kall meg gjerne egositisk, men jeg tror naturen er slik...

Får håpe det klaffer snart for deg også slik at dere kan gå hjemme samtidig!

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt! Ikke ha dårlig samvittighet for det, er en helt naturlig reaksjon det. Sender deg en stooooor trøsteklem jeg!

Skrevet

Som alle de andre sier her...det er en helt naturlig reaksjon! Det er lov å tenke sånn! Sender deg en stor trøsteklem ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Håper det sitter en spire for deg! Spennende da!

Skrevet

Som alle andre her forstår jeg deg godt!

Vi har egentlig ikke begynt å prøve enda, skal begynne i september, men har ikke brukt prev siden mai i fjor. Ikke noe har skjedd så langt, og selv om det ikke er overraskende i det hele tatt, så er jeg litt engstelig for at vi må streve veldig for å få det til (litt redd vi ikke får det til på egen hånd...). For noen uker siden kom en venninne av meg og fortalte hun var blitt gravid mens hun gikk på p-piller, men skulle ta abort. Jeg forstår godt hennes situasjon, og forstår hvorfor hun valgte det (selv om hun er noen år eldre enn meg, og jeg kanskje syns det er litt sent å ta abort av slike grunner da). Jeg syns jo veldig synd på henne for at hun havnet i den situasjonen, men følte det stakk littegrann, - hvorfor kunne det ikke heller vært meg liksom? Jeg som ikke har prøvd å forhindre graviditet, og som ønsker meg barn, - hvorfor skal det være SÅ lett for noen (uhells-lett til og med), og SÅ vanskelig for andre (tenker ikke på meg selv da). Mange tanker som surrer rundt i hodet da ja....

Skrevet

Skjønner deg utrolig godt. Jeg har ganske mange venninner med barn, og de fleste påpeker at det klaffa ved første forsøk. Så litt naive meg tenkte at det skulle det for oss også. Hehe. Når det ikke gjorde det er jeg blitt helt opphengt i å bli gravid. Redd for at det kan føre til at det tar lengre tid.

Lykke til til deg. Snart er det helt sikker andre som kommer til å være misunnelig på deg!

Skrevet

Skjønner deg godt, blir misunnelig når noen jeg kjenner blir gravide jeg å (de fleste bare ble gravide uten å egentlig ønske det..)

Krysser fingrene for oss alle xxxxxxxxxx

:)

Skrevet

hm, virker som om det kan være en taktikk å inbille selg selv om at man for all del ikke vil bli gravid? Virker som som om det å bli uhellsgravid er en grei måte å bil det på?

Skrevet

Forstår deg,har det likt ,når man har prøvd så lenge og folk rundt deg bare blir gravide på første pp så stikker det litt ja..klart det,

det er jo ikke det at man ikke unner andre å bli gravide lett,det er jo kos for dem det,det er bare så vondt å ikke klare det selv når det er så enkelt for enkelte,rett og slett.

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...