-Lin Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Vil du være snill å prøve å spå meg? Jeg vil vite alt du "får opp" om meg. -barn, kjærlighet, jobb, hjem,... -kort sagt; livet ) Hvis du får noe i det heletatt, da ) Vil ikke fortelle noe om meg selv, for det vil sikkert ødelegge? Jeg er født 14.11.68 Spent på svar, klem
-Lin Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2006 He he. Det var visst mange som hoppet på Nattinatt nå,ja ) Andre med evner må gjerne prøve og altså... Såg bare at Nattinatt var aktiv her nå, men hun virker jo flink og, da ) Jøss, da fikk jeg jammen dytta litt og tihi ;o)
nattinatt Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Hei vennen Ville du komme med eit eller to spørsmål?Som du brenner mest for?Klem
-Lin Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2006 Jøss, du svarte meg jo... Så kjekt!!! Og så kalte du meg vennen )) he he :-) Takk for det ) Da spør jeg i allefall om jeg vil få flere barn, -når blir jeg i tilfelle gravid da og kjønn? Og ser du noe jobb og er det helt greit, selv om jeg akkurat nå nyter å være husmor på heltid ) Det gir bare ikke så mye penger i kassen... Å, jeg er så glad for at du såg meg, jeg nå ) Klem klem
-Lin Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 Forresten, nattinatt... Jeg må bare spørre, -er dine gamle initialer LØ? Du behøver ikke å skrive hva initialene er om de ikke er det altså, for da har jeg jo i tilfelle ikke peiling..... ,o)
-Lin Skrevet 2. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2006 Dytter igjen, for jeg ser du er tilbake nå )
nattinatt Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Nei.Meinte du som nick her inne,eller i privaten?Har ikkje de i nokon av delene.STOOOOOOOOOOOOR klem
-Lin Skrevet 2. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2006 Mente privaten. OK ) Du har samme målform og fødselsdato som en gammel venninne som jeg ikke har hatt kontakt med på altfor maaange år ser du ) Men nå må du gå og legge deg! Så skal jeg stille spørsmålene mine ang. barn og jobb på nytt i morra eller noe ) Sov godt!!! Klem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå