Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 Hva synes dere Aurora's lillebror bør hete? Selv synes jeg Jakob er utrolig fint, men det er "opptatt". Ellers liker jeg Henrik, men føler det er litt oppbrukt... Samboer liker godt Noah, men det også er jo veldig mye brukt for tiden... Jeg liker enkle, ikke for sære men heller ikke "oppbrukte" navn. Kom med forslag i samme "sjanger"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Hva med.. Erlend Erling Oliver Iver Kasper Johannes Filip Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg synes det er fint å følge opp guttenavnet med samme forbokstav: Andreas Anders Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Del Skrevet 2. august 2006 Tusen takk for foreslag. Kasper synes jeg er et ok navn, men er opptatt i familien. Lukas har jeg også tenkt litt på, men det er jo veldig popis... Anders, Andreas og Alexander synes jeg kanskje er litt kjedelige... Uff, vanskelig. Kom gjerne med flere foreslag!!! "innleggsskriver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Heisann! =) Kjenner faktisk en søskenpar som heter Aurora og Jakob =) Søt kombinasjon=) Aurora er faktisk mitt navn også hvis jeg får jente. Nydelig navn. Forslag til guttenavn : Adrian ( skal min hete hvis gutt. =) ) Oliver Kasper Andreas ( ja, kjedelig kanskje.. men fint for det! ) Markus ( litt oppbrukt kanskje.. men.. I like it ) Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm. Mikkel liker jeg godt. Men pappan nekter å bruke dette navnet... De andre synes jeg er litt opprukte. Fine men litt kjedlige... (Jobber i barnehage og har også mange assosiasjoner ved mange navn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #7 Del Skrevet 2. august 2006 HERMAN!! Det synes jeg er så fint. Får vi en gutt til så skal han hete det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi blir 4 :o) Skrevet 2. august 2006 #8 Del Skrevet 2. august 2006 Alfred! Er ikke det et nydelig navn... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #9 Del Skrevet 2. august 2006 Alfred ja, det er et koselig navn! Ikke opprukt og ikke for sært. Har tenkt litt på det navnet tidligere, men fått tilbakemeldinger om at det er et gubbe-navn... Men jeg synes det er litt koselig jeg! Må "smake" litt mer på det! Må jo få bestemt oss snart. Har hatt rier hvert 5 minutt et par timer nå, så kanskje vi får møte han snart! (Så svarer jeg ikke noe mer her, så vet dere hvor jeg er!) "innleggsskriver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #10 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Hva med Atle eller Anton? Anton er ikke mye brukt her i Norge men er flittig brukt i Sverige .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #11 Del Skrevet 3. august 2006 Aurora og Adrian, er ikke det fint, 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #12 Del Skrevet 3. august 2006 Aurora og Sokrates, hehe:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #13 Del Skrevet 3. august 2006 Hmmm... Anton synes jeg er så "hardt" navn på en måte... Og Adrian synes jeg er litt kjedelig igjen... Sokrates ja, kanskje vi bare skal kalle han det? He, he. Skikkelig Anne Cat. Westly fan! Koselig det! Uff, er så glad i Jakob jeg, finner liksom ikke noe navn på lik linje.... Hva synes dere om Ludvik? "innleggsskriver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 3. august 2006 #14 Del Skrevet 3. august 2006 Aurora og Jonathan Aurora og Marius Aurora og Linus Aurora og William Aurora og Jesper Aurora og Tobias Aurora og Kristoffer Aurora og Benjamin Aurora og Sebastian Aurora og Herman Aurora og Felix Aurora og Elias Aurora og Simon Aurora og Samuel Aurora og Leander Aurora og Adrian Aurora og Victor Aurora og Edward Aurora og Ludvig Aurora og Gabriel Aurora og Karsten Aurora og Nikolai Aurora og Nikolas Aurora og Nathaniel Aurora og Max Aurora og Julian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #15 Del Skrevet 3. august 2006 Mange ideer har ja. Jonathan er jo litt koselig... Linus er ok, men et vennepar av oss skal bruke det til gutten de venter... Samuel liker jeg godt! Men det er litt tungt, og det er Aurora også. Blir jo to tunge navn... Samboer liker det ikke... Ludvig/k synes jeg er koselig!!! De andre navna er jeg ikke så begeistret for. Hmm.. Jonathan, Alfred, Ludvig/k eller Samuel. Uff, tenker mye nå! "innleggsskriver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duddlidu Skrevet 4. august 2006 #16 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg synes Patrik er fint, det skal min gutt sannsynligvis hete. Det er et vanlig navn, men alikevel et som ikke "alle" heter. Jeg kjenner faktisk ingen som heter Patrik tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #17 Del Skrevet 4. august 2006 Hei Ludvig/k er kjempeartig.... det er så fint. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 4. august 2006 #18 Del Skrevet 4. august 2006 Ludvig og Samuel er flotte navn, og passer kjempegodt til Aurora! Ellers kan jeg foreslå David, Nikolay eller Sivert. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #19 Del Skrevet 4. august 2006 Patrik er et koselig navn. Men jeg kjenner en gutt som heter det og assosierer det så med denne gutten... (Ikke at det er veldig negativt altså.) David, Nikolay og Sivert faller heller ikke helt i smak... Jeg VET jeg er vanskelig! Liker nok Jakob alt for mye jeg... Er sååååå dumt at det er opptatt!!! Det står nok mellom Ludvik, Samuel evt. Mikkel om jeg får overtalt samboer... Men kom gjerne med flere navnforslag. Kanskje noen kommer med et navn jeg har oversett som jeg "faller pladask" for! "Innleggsskriver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #20 Del Skrevet 5. august 2006 Hmmm...Jeg kalte den gamle dildoen min for Hermann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #21 Del Skrevet 5. august 2006 Ulrik:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 6. august 2006 #22 Del Skrevet 6. august 2006 Hva med Ask, kanskje? Kan passe fint med et navn på samme bokstav. Ellers er jeg jo veldig begeistret for Dag jeg, da - og betyr ikke Aurora morgengry?. Først kommer morgengryet og så kommer dagen, liksom hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #23 Del Skrevet 6. august 2006 Ulrik synes jeg er litt tungt. Blir på en måte litt krøll på tunga med L og R etterhverandre. Men navnet er fint. Ask synes jeg blir litt "hardt". Dag hadde passet i fht navnbetydning ja, men det blir for mye vår foreldregenrasjons-navn... "Innleggsskriver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 6. august 2006 #24 Del Skrevet 6. august 2006 Hva med: Askil/ Askild Astor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #25 Del Skrevet 6. august 2006 Askil, Astor... aldri hørt de navna tror jeg. Blir nok litt for sært igjen... (Eller er det kankje jeg som er for sær?) *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå