Gå til innhold

Hvor tett???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha nr. 3. Det blir veldig tett. Tre på tre år. Min mann skal sterilisere seg etter fødslen. Har blitt gravid m prevensjon 2 ganger med han og i tillegg ble ungdomskjæresten hans gravid 2 ganger med prevensjon (tok abort) Legen forklarte at noen menn har utrolig raske svømmere. Heldigvis har jeg ikke hatt problemer i svangerskapene og bare gått opp 7 og 8 kg, så vi får håpe alt går bra denne gangen også.

Klem fra meg...

Fortsetter under...

Det var tett men barna får sikkert mye glede av å være på samme alder. Dere får nok noen tøffe tak når de er små, men tenk når de blir eldre og kanskje er i samme vennegjenger:)

Det blir nesten to år mellom dattera vår og denne babyen. Kunne gjerne hatt de tettere, men kroppen min måtte komme seg litt og så PANG gravid med en gang igjen. He he:)

Lykke til!

Jeg tror alle søskenrelasjoner og familieløsninger har både fordeler og bakdeler! Jeg ser at søsken, aldersforskjeller absolutt former barna ÒG familien! Jeg er selv enebarn, og har så lenge jeg kan huske ønsket meg søsken, og særlig egentlig nå som jeg er voksen og ser blandt mine venner hva det kan bety... Så jeg er veldig FOR søsken. Er det tett deler de jo barndommen og kan ha familie med seg inn i sitt eget voksne liv - og der har jo ikke foreldrene SÅ stor plass. Er det et eller flere større søsken til en liten, får de store utrolig utviklende erfaring med det komplekse "omsorg og kjærlighet" - den lille vil jo omgis av både oppmerksomhet, kjærlighet OG utfordringer! Man må velge litt ettersom livet hopper. Noen får jo et barn etter et "uhell" i ung alder, og da er det nok lurt å legge vekk ambisjoner om tre tette! Og noen er i en situasjon der flere tette virker opplagt er et kanskje kroppen som trenger seg en pust! Jeg syns kanskje 3 på 3 år virker veldig tungt, både på kropp og på ønske om å la seg oppsluke av den lille.... men holder man hodet over vannene kan det godt blir et svært vellykket familieprosjekt!

Vi har en på 61/2 og en på 4 når minstemann kommer! Det er ikke egentlig så veldig gjennomtenkt! Men jeg er ganske fornøyd allikevel!

Annonse

jeg fikk vite at jeg venter nr tre i går kveld og må si jeg er i sjokk.... det blir tre på 3 1/2 år til oss så det er jo nesten samme situasjonen. Jeg har ikke fått tid til og fordøye dette enda og i går kveld gråt jeg masse. Jeg håper at dette blir bra og at vi (og du) får masse støtte fra de rundt. Jeg kjenner at jeg trenger masse motivasjon akkurat nå. minstemnn er 10 mn og eldste er snart tre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...