Gå til innhold

Kinesisk fødselskalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer den på mange av dere? Altså dette med å se på den kalenderen og morens alder om det blir gutt eller jente.

Jeg har prøvd den på mange jeg kjenner og det har ikke vært 93% riktig i allefall.....

Og forresten...hvis den er så riktig, hvordan har det seg da at det fødes så utrolig mange uønskede jentebarn i f.eks Kina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte ikke på meg ialefall! Ifølge k-kalenderen=jente men vi skal ha en gutt!:)

Skrevet

stemte ikke på meg.........i følge den skulle jeg få gutt, og vi venter jente, så har ikke noe troen på det der i det hele tatt :)

Skrevet

prøvde den jeg også skal visst ha gutt i forhold til den får se på ul den 21 aug om d stemmer=)

Skrevet

K-kalenderen sier gutt, men da jeg var paa u/l paa mandag trodde j/m det var jente (riktignok veldig usikker).. Skal paa 3D ultralyd om 2,5 uker saa da faar vi se nermere :)

Skrevet

I følge K. skal vi ha jente.Men foreløpig sier legen en gutt.. :-) Så foreløpig stemmer det hvertfall ikke.

Skrevet

Det stemte ikke på meg heller. I følge kalenderen skulle jeg hatt en jente, men venter uten tvil en gutt. Det så vi tydelig på ul.

Skrevet

Stemte ikke på meg, der sto det gutt, og vi venter jente:) Men stemte sist med dattera mi:) Det er litt dumt, det er jo ikke en kallender som bestemmer kjønnet til barnet ditt...litt tull spørre meg:) Men det er jo laga for morro:))

Skrevet

Stemte på meg, så langt vi vet i alle fall, kalenderen sa gutt, og vi fikk beskjed om gutt også på ul :o) stemte på et stort flertall av venninnene mine også ;-)

Skrevet

stemte ikke på meg. kalenderen sa gutt og her er det en jente i vente.

Skrevet

Stemte for oss 2 ganger gutter. Spennende å se nå, venter 30. oktober, hvis babyen kommer da blir det jente. kommer den i november blir det gutt.

Gleder oss vi da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...