Gå til innhold

dette har sikkert vært svart på tusen ganger, men.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når kjente dere symptomer? Som noen sikkert har erfart, så blir en jo som prøver verdensmester i å kjenne etter symptomer:-\

Jeg føler meg rett og slett gravid, men ømme pupper,vondt i hodet og slik kvalme jeg kan huske fra de gangene jeg har gått gravid. Mine barn er alle store, så jeg husker rett og slett ikke når symptomene var der, bortsett fra at jeg fikk symptomer før IKM. Nå er jeg bare ca en uke etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og grattis!

Jeg har helt forferdelige graviditetssymptomer og begynte å spy ett par dager før det slo ut på test. Besvimer og det svartner for øynene og ser stjerner. dette etter ca halvannen uke. Sist gang fikk jeg veldig ømme pupper etter en mnd og også kvalm tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme pupper før uke 5 da jeg tok testen. Noen andre symptomer har jeg ikke hatt noe særlig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg fikk symptomer ganske raskt, hadde uvanlig mensmurringer før ikm, vannvittig ømme pupper og jeg sovnet i hytt og pine vær.. Sov et par timer etter jobb hver dag og sovnet i 8-9 tiden på kvelden, og gikk i koma på jobb følte jeg.. Så når tr ikke kom den dagen den pleide ble jeg 100 % sikker, men måtte jo ta en test for sikkerhets skyld.. 3 dager etter ikm. ble klar positiv med en gang... Så var i himmelen.. Vi var prøvere nesten ett år.. Dette blir vårt første barn:O) Er nå i uke 10...

Lykke til, håper det klaffer for dere:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...