Gå til innhold

3 uker på vei og SÅÅÅ svimmel,kvalm å trøtt


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Det er helt forferdelig, det svartner for meg flere ganger daglig, ser tusenvis av stjerner når jeg reiser meg eller snur meg for fort å sånn. Føler meg ekstremt gravid, å har det ikke særlig bra sånn sett, selv om vi er svært glade for svangerskapet.

Har noen peiling på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blodtrykksfall?

Be legen sjekke deg. Greit å vite om det er det eller om du mangler jern eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker på vei? Mener du da at fosteret er 3 uker, altså 3 uker etter EL, eller er du en uke før IKM, altså en uke etter EL?

Lykke til med plagene foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mensen for 3 uker siden, så fosteret er sikekrt bare en drøy uke. eller jeg skjønenr ike dette jeg. legen idag snakket om en liten mnd, men dette var hennes første svangerskap for hun har ikke begynt som turnuskandidat enda går 6.året på skolen. er helt fortvilt jeg, gleden blir litt ødelagt, og hva med jobben.... uff

Sur blir jeg å, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å tror du jeg kan være lengre på vei? fjernet P-stav for 3 uker siden nemlig... det er derfor jeg ikke kan være lengre. Skjønner ingenting av dette jeg, så blir kjempeglad for svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda - jeg testet også positivt i uke 3 - alt avhenger jo av når du har hatt EL og det er jo ikke alltid det skjer helt nøyaktig midt i syklusen. Men det betyr jo mest sannsynlig at du har hatt EL tidlig i syklusen og kanskje er en uke lenger enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag to dager før IKM og testet positivt. Kalenderen på babyverden sier da at jeg er 3+5 så det er mulig å vite at man er gravid 3 uker på vei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...