snart mamma:-) Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hei.. Jeg bruker synerela, å skal jo spraye annen hver gang i nesen, men jeg har ratt sprayet to ganger i samme hull, gjør det noe tro??? Noen som har gjort det samme som meg... :-)
Smilet:) Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Hei! Eg og brukte synarela, og det gjør nok ingenting så lenge du husker på anna kvar gong vidare:) Tvi tvi med forsøket!!!
snart mamma:-) Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 hei... tusen takk for svaret.. når skal du ha uttak da? jeg skal på det private i tondheim jeg, ble lei av å vente på det offentlige.. klem
Smilet:) Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Bare hyggelig! Hadde første IVF-forsøk i april/mai.. Fikk heldigvis egg på frys så skal har fryseforsøk no i august, uke 34. Krysse, krysse¤¤¤ Holder til ved sjukehuset i Haugesund vi:) Lykke til! Skjønner godt du blei lei av ventitida.. Er lang nok som den er ja.. Klem fra
snart mamma:-) Skrevet 1. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2006 åå så spennende da, skal krysse alle fingrene for dere jeg. håper alt går deres vei da...... lykke til klem
Gøril og Jesper :) Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 jeg har sprayet feil flere ganger jeg, hper virkelig at det ikke gjør noe, og er utslagsgivende. jeg hører også til i trondheim, medicus.. ikke lenge til uttak n. Er så sykt spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå