Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da jenter?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det lurer jeg på, noen som har gjort noe gøyt?

Jeg og min kjære har ferie nå og i dag var vi på sykkel tur med niste og greier, det var i alle fall koselig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da=)

Jeg har ligget hjemme med migreneanfall jeg da=(

Heldigvis får jeg det bare ca en gang hver tredje måned..

Skrevet

Nei huff så fælt :(. Så rart at det er noe som kommer sånn fast en gang hver tredje mnd da.

Skrevet

Ja, eller et er sånn ca hver tredje måned hvertfall. Nå har jeg ikke hatt det siden påske. Men jeg tror jeg er heldig. Jeg kaster aldsi opp eller noe når jeg har det. Er nok mange som er verre enn meg!

Skrevet

jeg har vært på norway cup i dag og tro det eller ei men gullet fikk et stikk av en veps. jeg fløy frem og tilbake mellom banene for å finne røde kors. fant det og det viste seg jeg måtte helt på den ande enden igjen til feltsykehuset. off a meg. fikk en resept på allergi mikstur. de skremte meg litt for de sa at hvis han hovner mer opp så kan han miste pusten hvis han var allergisk. noe jeg ikke visste om han var eller ikke(btw: hans første stikk også)

Skrevet

Huff a meg=/ Håper det går bra:) Fin hjemmeside du har forresten..

Skrevet

Jeg har sovet, sovet, sovet.. Slitsomt i denne varmen!! Driver å pusser opp leiligheten, men jeg lå som et slakt midt på gulvet og orket ikke å røre på meg engang, hehe!

Skrevet

hørte om alle disse vepsene på Norway Cup på nyhetene! var visst ville tilstander der i dag!

Jeg har pakket og vasket tøy jeg da.. og besøkt svigers OG foreldrene mine. Og forspist meg på gammeldags bløtkake med jordbær på..

migrene er kjipt. jeg får mindre anfall enn andre, men veldig ofte i stedet. og så er det ingenting som hjelper jo!

Men jeg lærte et triks som kan hjelpe noen; når du kjenner at migreneanfallet nærmer seg, så kan du ta en teskje honning!

verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...