Gå til innhold

Anbefalte innlegg

to forskjellige beskjeder angående kjønn? Vet ikke hva jeg skal tro. I uke 15+1 var jeg på en privat ultralyd, da sa han som utførte det at det var en gutt. I dag har jeg vært på ordinær ultralyd og er 18+1 og da sier denne at nei han så ingen tissetass eller pung. hva skal jeg forholde meg til? hvem har rett??? Åh jeg vil jo gjerne planlegge osv:) Har en gutt fra før av på 2 år så det hadde jo vært kjempe kos med ei tulle. Åh jeg er så spent på hvem som befinner seg inne i magen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5786670-oj-oj-noen-som-har-opplevd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da jeg var på ordinær ul sa jordmor til meg at å se kjønnet i uke 15 (hadde vært til en ul da også) var veldig vanskelig, hun syns enkelt og greit at leger måte slutte med det, fordi det ble så mange feil opplysninger. I tillegg sa hun at jentene var ofte veldig hovne på den tiden også, noe som gjore det enda vanskeligere å skille jenter fra gutter. Så jeg hadde forholdt meg til den siste..

Annonse

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg :-)

Var på privat UL i uke 15, der jeg fikk beskjed om at det var en liten gutt inni der. Men på den ordinære UL i uke 19 trodde legen at det var en jente...

Jeg har selv mest tro på den første ultralyden, fordi han virket mest grundig. Han brukte goood tid, det var en privat undersøkelse. På den ordinære kikket han bare litt raskt og konkluderte med at han trodde det var en jente i og med at han ikke så noen guttetiss.

Men jeg skal tilbake til ny UL 30. august på grunn av foranliggende morkake, så da håper jeg at de kan se noe da :-)

Jeg har forresten to jenter fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...