Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann Lenn. Er paa ferie men maatte innom aa sjekke sidene likevel. Herlig aa tenke paa noe helt annet enn ivf!!!!!!! Her har vi sol og sommer, 40 grader og nyter det!

Gir lyd fra meg naar jeg er tilbake.

Haaper at det gaar bedre med deg, og at du har faatt hjelp til aa sortere tanker og foelelser! Tenker masse paa deg, og har ikke glemt deg selv om jeg er paa ferie!

stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5785981-feriehilsen-til-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :o) !!!

Jeg som trodde du ikke var på nett!

Joda her går det greit.... "greit" ihvertfall. Har hatt masse besøk, de fleste reiste i går, men nå er mamma her og vi skal en tur til Oslo i dag. Det går i ett med masse og gjøre og med mye moro. Er så bekymret for følelsen når jeg sitter her "alene". Men vet at jeg ikke er helt "ferdig" med denne opplevelsen.

Sambo skal bort i helgen. Jeg kan være med ham om jeg vil, men har valgt å være helt alene hjemme. Tror det kan bli godt faktisk....bare tenke og filosofere og kanskje sørge litt... Har hatt folk rundt meg i hele sommer! Og har alltid folk rundt meg på jobb, så jeg trives med en liten "pustestund" for meg selv.

Takk for svar ang å snakke med professjonelle. Det virker ikke som noen her tenker på at man kanskje har behov for å prate om det psykiske rundt IVF og det å miste....Det er litt av en "ryggsekk" vi bærer på...ikke alltid like lett å være oss, sier nå jeg.......

Skal bestille meg HSG røntgen nå. Hadde egentlig en time før forrige forsøk, men StOlav ville jeg skulle avlyse i tilfelle det skjedde noe i livmoren etter undersøkelsen. Men nå er jeg klar for å sjekke om egglederne er tette....hadde vært veldig OK å vite om vi har mulighet til å bli gravide på egen hånd. Vi har jo ikke prøvd i det hele tatt etter at IVF ble en realitet! Har ikke orket å telle dager og ta el-tester. Det var faktisk en befrielse å slippe å tenke på det!! Men nå er jeg veldig klar for det igjen. Bare man blir desperat nok..... Hm!!!

Skrev til en annen her inne at jeg skulle gjerne hatt en egen side for de som mister i IVF....det er så vannvittig mye strev for å få det til, og det er ikke bare å hoppe i høyet etter at vi mister......

Jeg har jo mistet 2 ganger tidligere også, men da hadde jeg et håp om at vi snart skulle klare det på egen hånd igjen....Men det skjedde ikke....

Har sykemelding t.o.m tirsdag til uka. Ringte den nye sjefen min og sa akkurat som det var....(jeg er av den åpne typen :o)) og det gikk fint! Hun virkelt veldig forståelsesfull og varm. Håper det stemmer. Vi skal jo tilbake til StOlav og jeg håper hun er like forståelsesfull da.....Det blir spennende tider framover. Skal ringe sykehuset på mandag og er ufattelig spent på hva som skjer....håper inderlig vi får time før jul iallefall!! Og helst en stund før jul. Vi bor et stykke fra Trondheim så det er veldig kjedelig å kjøre på glatte veier... :o(

Du må fortsette å kose deg på ferie!!!!!!!! Nyt varme, sol og god mat og DRIKKE :o) Det gjør jeg også!!

Vi snakkes senere :o)

Stooor klem og kos fra meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...