Gå til innhold

Vært på ultralyd idag. Så hjertet som slo :o)


Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+5 og har igjen vært på UL (pga blødninger i forrige uke)...

Moro å se lille spiren med hjertet som slo :o)

 

Men jeg stusset VELDIG på en ting. Gyn sa at den var 1 mm stor, og det stemmer vel ikke så veldig bra med tanke på hvor langt jeg er på vei?? Hun kunne vel ikke ment at hjertet var 1 mm??

 

Jeg spurte om det var normalt, og hun sa at det stemte bra overens med hvor langt jeg er på vei...

 

Skal det ikke være bortimot 4 mm nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så godt å høre at du fikk se hjertet slå! :) Jippi!

Hørtes lite ut med 1mm ja, jeg var på ul i dag 6+4, og min spire var 6,3mm... Men så lenge de ser hjerteaktivitet så er jo alt greit da, vanskelig å si noe annet så tidlig. Sikkert bare legen som bomma litt... kanskje hun mente hjertet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malathiel.. Gratulerer med et hjerte som slo på UL.. alt er nok i orden,,de små spirene vokser jo i rykk og napp,, og det var sikkert hjertet hun mente.. Du er heldig som har sett et hjerte banke.. Jeg håper det gjør det i magen min også,, er så spent på å høre hjertelyd jeg,, for UL får jeg ikke, og jeg kan ikke ta meg råd til det heller..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint da:) det er jo så delig å vite at alt er i orden...:) Jeg har og vært på ultralyd i dag.. så en minibaby... alt så bra ut... en herlig følelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt malathiel :)

 

Jeg vil også på ultralyd for å se om alt er ok, er 6+1 i dag. Noen som vet hva det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige ord, jenter :o)

Det er mye som skjer nå og i og med at gyn sa at alt var bra, så stoler jeg på det :o)

 

Mi tesoro:

Jeg betalte 560,- på Volvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk på at det ikke er så enkelt å måle dem mens de er så bittesmå!! Vi var på UL da vi var 6+1 og da var skatten vår 2,8 mm lang.. Fikk det første UL-bildet da, hehe..

 

1 mm er derfor helt sikkert riktig - ikke noe å være bekymret for.

 

Vet det er en helt utrolig deilig følelse å se hjertet dunke, gratulerer masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...