Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 Har vært plaget med blodtrykksfall flere ganger, men de har pleid å gå over etter ca en halv time /time. Er 25+4. Har generelt litt lavt blodtrykk. Men i dag seilte alt fra jeg sto opp og ingenting hjalp, mat, drikke osv...etter 2 timer var jeg så dårlig at jeg ikke klarte å sitte, hodet var blytungt og jeg kjente knapt fingrene mine når jeg gnidde meg i hendene. Kjørte selv til legen (ca 3 min) prikket i hele meg kjente nesten ikke at jeg holdt i rattet. Blodtrykket ble målt, 104/54. (ikke det laveste som har blitt målt sammenlignet med tidligere) ble liggende til observasjon hos legen i nesten 3 timer, hadde prikker og flimring for øyenene, måtte ha hjelp på do. Ble litt bedre utover ettermiddagen,. hjemme nå, men fortsatt veldig svimmel, må ligge mye. Jeg spurte legen om blodtrykksfall kunne vare så lenge, da fikk jeg bare til svar at noen kunne bli veldig svimmel over lang tid. Er bekymret for at det kan være noe annet galt, har hatt en del trøbbel i dette svangerslapet så langt, kansje bare mine utslitte nerver som gjør at jeg er bekymret ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5785761-blodtrykksfall-en-hel-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå