Gå til innhold

Har dere fått "dilla" på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv knasker jeg cherrytomater og agurk så fort jeg har mulighet... (veeldig bra for magen....). Ellers går det mye i Juicy Fruit... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Har ikke fått dilla på noe spesielt jeg.. Men spiser forholdsvis mye for tiden. Sulten hele tiden! Menmen...

Skrevet

Syrlige bær... sur ripssaft, kirsebær, vann med sitron... mmm... og så spiser jeg også en del tomater...

men liker disse tingene godt fra før også da ;-)

Skrevet

Saftis (spist 7 friskis i dag !!!) og isbiter...

Skrevet

surkål i lange baner både varm og kald.. Bare så innmari synd at magen ikke blir mindre av dette..hehe

Skrevet

Har fått dilla på div lukter......det være seg nybygglukt (bor i gamel del med ny bygg rundt) garasje lukt,bensin, men det rareste er bok lukt....

Jeg er alltid i en bok,men nå lukter jeg mer i den en leser så det er ganske forstyrrende he he men spørsmålet om en "god bok" har jo fått helt ny mening for meg da ha ha

Innen mat har jeg heldigvis hatt mest dilla på frukt (spes sure) og grønnsaker av de fleste slag....litt nei mat har jeg oxo hatt plass til,der har krem kaker vært farvoritten og is mmmmmmmmmmm

Skrevet

Jaa, jeg har fått dilla på sun lolly is med champagnesmak, den er bare så nyydelig. katastrofe hvis det er tomt eller nesten tomt for den ass.

Skrevet

I starten hadde jeg veldig dilla på sure grønne epler, nå i det siste har jeg hatt veldig dilla på plommer

Skrevet

eplesaft og Twinings Earl Grey te... Lukter sååååå godt! Jo sterkere jo bedre!

Skrevet

Is biter og vinduspylervæske hadde jeg ikke klart meg uten;)

Skrevet

Min siste dille er kuli med appelsinsmak. Nam. :)

Skrevet

Blå farris. Det har jeg hatt dilla på i alle mine tre svangerskap.

Bortsett fra det er det ingenting spiselig jeg har fått dilla på, men en del lukter er fantastiske. Neglelakk, bensin, sprittusj osv. Deilig!

Skrevet

Alt kaldt!! Is, isbiter, slush og Mr. Freeze!!!

Skrevet

Jeg er nesten litt skuffet jeg (og det er mine venninner også) for jeg har ikke fått dilla på noenting. Jeg har begynt å bli kontinuerlig småsulten på dette tidspunktet i svangerskapet så jeg spiser mye frukt, men det er relativt vanlig om sommeren for min del. Men det er helt greit at jeg ikke har en overnaturlig dragning mot sjokolade og slike ting:)

Skrevet

Hei!

Jeg elsker for tiden kjellerlukt.. og redikker og vaniljeiskrem (nam nam!) og sterk mat, liker ordentlig chilismak av middagen.

Skrevet

Når typen har vært ute og skoget med motorsag, han lukter en blanding av saget ved og bensin. Aaahh!!!!! Da får han ikke gå i fred....!! Samt jordbær og Toppris har jeg spist mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...